سئو محتوا چیست؟ راهنمای تولید محتوای سئو شده صفر تا صد ️-سئو

شاید وجود عکس در محتوا جزو عوامل رتبه‌بندی گوگل نباشد ولی یک مفهومی هست به اسم «زمان توقف یا Dwell time» که مدت زمانی است که کاربر در صفحه شما می‌ماند. از نظر گوگل هر چه کاربر زمان بیشتری در صفحه شما باشد، یعنی محتوای شما برایش مفید بوده و نیازی نبوده لینک دیگری باز کند. سئو محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن ترافیک هدفمند و مفید برای وب‌سایت شما است که می‌تواند به‌تنهایی باعث به دست آوردن سود بسیار زیادی برای شما شود. با اینکه در این مقاله تمام سعی ما در این است که تا حد ممکن اطلاعات کامل باشد، اما در اینجا نمی‌خواهم هر چیزی که برای بهینه‌سازی محتواها برای موتورهای جستجو نیاز دارید را به شما بگویم.

چرا بازاریابی محتوا را انتخاب کنیم؟

در این مطلب یاد می گیریم چطور محتوای بازنویسی شده بنویسیم؟ و در ادامه با تکنیک های بازنویسی محتوا آشنا می شویم. برای یک پست وبلاگ معمولی، 300 تا 500 کلمه باید حداقل تعداد کلمات باشد. این به این دلیل است که گوگل محتوای طولانی‌تر را می‌پسندد؛ زیرا تمایل دارد لایک‌ها و منشن‌های بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کند.

تعیین کلمات کلیدی

به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. مجله خبری سئو یکی از آسانترین جنبه‌های سئو است و یادگیری آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

  • لینک دادن به وب‌سایت‌های باکیفیت دیگر که به موضوع کاری ما مرتبط هستند، کمک بسیار زیادی به افزایش رتبه و کیفیت وب‌سایت ما می‌کند.
  • در عین حال می خواهید محتوای سئوی خود را برای گوگل جذاب کنید.
  • در حالی که ظاهر تیترها می‌تواند بسته به موضوع متفاوت باشد، گوگل بدون در نظر گرفتن رنگ یا اندازه قلم، آن‌ها را در رده مشخصی قرار می‌دهد.
  • همیشه یک محتوای سئو شده یک دسته ی مختص به خود را دارد و مطالب و محتوای سایت را دسته بندی کنید .
  • اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید.
باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و در این متنِ کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر اشتیاق به خواندن پیدا کند. در بیشتر موارد، شما به راحتی می توانید از کلمه کلیدی اصلی خودتان همراه با دیگر اصطلاحات در این تگ استفاده کنید. جهت مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم متا تگ توضیحات در سئو سایت را مطالعه نمایید. شما نباید همین طور بدون برنامه شروع به تولید محتوا کنید؛ شما باید یک برنامه را مبتنی بر مجموعه کلمات کلیدی خودتان مشخص کنید و تلاش کنید از همان ابتدا، خودتان را برای موفقیت آماده کنید. شما باید محتوایی که ایجاد می کنید را با کلمات کلیدی خودتان هماهنگ کنید.

نمونه کار های طراحی کارت ویزیت

فقط باید دقت داشت که در انتخاب این موضوعات، از حوزه‌ی اصلی فعالیت کسب و کار خود زیاد فاصله نگیرید. نوشتن محتوای مناسب برای سئو صرفاً به معنای به کار بردن کلمه کلیدی در متن نیست. بلکه شما باید هدف کاربر از جستجویی که انجام داده را درک کنید و سعی کنید مطابق با آن، نیاز او را برآورده کنید. یکی از اصول سئو در نویسندگی این است که محتوای شما پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات کاربر باشد. قبل از این که اقدام به نوشتن محتوای سئو شده کنید، اطمینان حاصل کنید که تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام داده‌اید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار