سئو چیست؟ مهم ترین نکات 2023 که باید از SEO بدانید!-سئو

این لینک‌ها ممکن است بنا بر نوع قالب و فرمت وب سایت در نوار کناری سایت نیز وجود داشته باشند. Sitewide links در بیشتر یا همه صفحاتی که در یک وب سایت وجود دارد مشاهده می‌شود. دلیل آن هم این است که پانویس یک وب سایت، سر صفحه و نوار کناری آن در تمام صفحات سایت دیده می‌شود.

در این حالت، وقتی شما از وب سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر فایل‌های HTML را از سرور دریافت می‌کند و خودش آن‌ها را به محتویات قابل مشاهده برای شما تبدیل می‌کند. در این روش، بارگذاری اولیه سایت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد اما پس از آن، تفسیر اطلاعات بسیار زودتر اتفاق می‌افتد. همچنین نسبت به تفسیر سمت سرور، در این روش ارزیابی سئو‌ی سایت توسط موتور‌های جستجو به درستی اتفاق نمی‌افتد و در‌نتیجه به سئوی سایت لطمه وارد می‌شود.

لینک دهی به سایر مطالب یا محصولات وب‌سایت خودتانسعی کنید در هر مطلب ۲ تا ۵ لینک به سایر مطالب داشته باشید. چرا؟ چون این کار باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و به گوگل این پیام را برسانند که سایت شما را دوست دارند، پس این فرایند به طور خود به خود باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود. یعنی حتما این تگ را داشته باشد و در صفحه بیشتر از یک تگ h1 نباشد. این عنوان باید دقیقا توضیح دهنده محتوای صفحه و دارای کلمه کلیدی هدف شما باشد. همچنین از نظر طراحی و ابعاد با سایر محتوای صفحه متمایز بوده و در اولین نگاه قابل شناسایی باشد.

CR یا نرخ تبدیل چیست + راه های افزایش آن

یک نمونه از این گونه لینک‌ها که می‌توان به آن اشاره کرد لینک سؤالات متداول در پایین صفحات یا همان Footer صفحات یک وب سایت می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت لینک اکسپلورر سایت ماز اعتبار دامنه سایت خود را با وارد کردن آدرس وب سایت خود بررسی و ارزیابی نمایید. این زبان یک زبان برنامه نویسی سمت کلاینت است که در مرورگرهای کاربران اجرا می‌شود و دستورات را به جای پردازش کردن در سرور بر روی مرورگر کاربر پردازش می‌کند. HTML یک زبان نشانه گذاری محسوب می‌شود و مخفف عبارت Hypertext Markup Language می‌باشد. این زبان موجب می‌شود تا عکس‌ها و محتوای موجود در فضای اینترنت با شکل‌های مختلف و گوناگونی در مرورگر شما قابل مشاهده باشند.

این یک اشتباه محض است؛ برای موفقیت در حوزۀ سئو، باید دست بر دست گوگل بگذارید و با او همکاری کنید چراکه سایت شما با گوگل در واقع یک چیز هستند. از کجا بفهمیم که بهترین جواب را به سوال کاربر داده ایم؟ با توجه به جایگاهی که در نتایج جستجو کسب کردیم و تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت ما مراجعه میکنند میفهمیم که پاسخ ما برای آنها مفید و کاربردی بوده است. در نهایت باید بگوییم که سئو یعنی هر چیزی که به شما کمک میکند جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید. همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید. سئو فرآیندی بی پایان و تکرار پذیر است که با تحلیل و بررسی کلمات هدف و آنالیز رقبا آغاز میشود.

انواع طراحی سایت با وردپرس که قبل از کار با آن بایستی بدانید

هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین مجله خبری سئو و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. در مقاله آموزش سئو قدم‌هایی که لازم است برای یادگیری سئو سایت بردارید را شناسایی کرده و می‌توانید طبق این اصول در مسیر درست قدم بردارید.

کاربران روی عنوانی کلیک می کنند که هم مرتبط به جستجوی آن ها باشد و هم جذاب باشد و حس کنجکاویشان را تحریک کند؛ پس در انتخاب عنوان دقت زیادی داشته باشید. متا کیورد، نوع خاصی از تگ های متا هستند که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا موضوع صفحه را بهتر بفهمند. فراموش نکنید که ساختار فنی یک سایت بر روی عملکردش تاثیر زیادی دارد و همچنین در بهینه سازی اش، اهمیت زیادی دارد.

Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد.

  • ساختار اطلاعاتی مناسب و نحوه دسته بندی صفحات از دیگر موارد مهم در سئو است.
  • Below the Fold محتوایی است که در ابتدا که سایت بارگذاری می‌شود برای کاربران قابل مشاهده نیست و برای مشاهده آن، کاربر باید صفحه را به پایین اسکرول کند.
  • مطمئن شوید که سایت شما با موبایل سازگار است؛ اگر می خواهید در بازار دیجیتال رقابت کنید، قطعا باید سایتی سازگار با موبایل داشته باشید.
  • بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار