سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید به همراه ویدئو مدیر وب-سئو

سئوکار کلاه سفید با استفاده از جدیدترن، استانداردترین و بهترین روش‌های ممکن سایت را در نتایج اول گوگل نمایش می‌دهند. با استفاده از این روش سایت شما همیشه در نتایج اول گوگل باقی می‌ماند. حتی اگر شما یک کار اشتباه انجام دهید، به واسطه اینکه قبلا از روش‌های درست سایت خود را سئو کرده‌اید؛ گوگل سایت شما را پنالتی نمی‌کند.

  • در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.
  • یک افزونه (پلاگین) قدرتمند است که نقش مهمی در مدیریت سایت های وردپرسی ایفا می کند.
  • آموزش بهینه سازی سایت و انجام آن توسط شما یا یکی از کارمندان راه حل مناسبی برای این دست شرکت ها خواهد بود.
  • این دقیقا همان دلیلی است که در بخش آموزش سئو داخلی گفتیم لینک های داخلی روی سئو سایت شما تاثیر دارند.
  • در آن زمان مهندسین می توانستند از طریق دستکاری سایت، به هدف خود برسند.

گام آخر سئو سایت وردپرسی؛ اتصال سایت به گوگل سرچ کنسول است. البته ممکن است سایت شما از قبل به سرچ کنسول متصل باشد؛ بنابراین فقط نکات را چک کنید. افزونه یواست سئو در ستون سمت چپ صفحه؛ تعدادی صفحات پیشنهادی برای لینک‌سازی داخلی به شما ارائه می‌دهد. ما لینک‌سازی داخلی را با توجه به نیاز کاربر انجام می‌دهیم اما گاهی اوقات ممکن است صفحات مرتبطی از قلم بیفتد. دقت کنید که صفحه مقاله یا محصول را فقط در دسته‌بندی و تگ‌هایی قرار دهید که واقعا مرتبط هستند. ضمن اینکه شما در مرحله ساختارسازی سایت؛ باید تگ‌ها و دسته‌بندی‌های سایت را مشخص کنید و اینجا فقط اختصاص دهید.

برای بهینه ‌شدن تصاویر در سئو داخلی و نمایش آن در نتایج جستجوی گوگل، باید از ویژگی‌ های Alt و Title برای تصاویر موجود در متن استفاده نمود. زمانی که عکس بارگذاری نشود، ویژگی Alt، متن داخلی را به جای عکس نمایش می ‌دهد. در ویژگی title با قرار گرفتن ماوس روی عکس، یک متن به ‌جای آن نشان داده می ‌شود. رفتار کاربران یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی است. هر چقدر یک کاربر بیشتر در یک صفحه بماند، برای گوگل این معنی را دارد که آن صفحه یک صفحه کاملاً ارزشمند است و توانسته نظر کاربر را جلب کند.

از آن جایی که گوگل شرکتی است که بر اساس الگوریتم های هوشمند خود، یک رتبه و جایگاه برای سایت ها در نظر میگیرد، این کاملاً طبیعی است که توصیه های گوگل را مبنای کار خود قرار دهید. در نهایت باید بگوییم که سئو یعنی هر چیزی که به شما کمک میکند جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید. همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید. اگر تجربه کاربری در سایت شما بد باشد و کاربران بلافاصله پس از ورود به صفحه از آن خارج شوند. الگوریتم رنک برین کاری میکند که جایگاه خود را در نتایج جستجو از دست بدهید.

🙂 چرا که سئوی کلاه‌سیاه در نهایت به پنالتی شدن سایت شما (حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل) منجر خواهد شد. اگر موضوع سایت شما در اینترنت جستجو میشود احتمالا نیاز کاربران نیست یا اطلاعی از این نیاز خود ندارند. در چنین شرایطی معمولا نیازی از کاربر که با محصول یا خدمات شما مرتبط است را شناسایی میکنیم و فرآیند تولید محتوای خود را بر روی آن متمرکز میکنیم.

وردپرس متن توضیحات کوتاه را در تگ متادسکریپشن صفحه قرار می‌دهد اما با یواست شما می‌توانید متادسکریپشن اختصاصی برای هر صفحه بنویسید. افزونه یواست امکانات خوبی برای مجله خبری سئو on-page به ما می‌دهد اما تعدادی از امکانات این افزونه هم در سئو On-page؛ خیلی کاربردی نیست. در فصل تولید محتوا و در بخش بهینه‌سازی مقاله؛ به صورت کامل به بهینه‌سازی محتوا پرداختیم و اینجا تکرار مکررات نمی‌کنیم. ایجاد لینک در وردپرس به این صورت است که یک بخش متن را انتخاب می‌کنید. سپس با شرت‌کات CTRL+K یا با کلیک روی تصویر سنجاق یک کادر برای شما باز می‌شود.

تولید محتوا، ارزش آفرینی محتوایی یا بازاریابی محتوایی؟

خروجی این مرحله، مرجع ما برای انجام فعالیت‌های بعدی است و از این نظر، باید با نهایت دقت نسبت به طراحی استرتژی اقدام کنیم. در واقع مراحل قبلی، ورودی‌های این مرحله را تامین می‌کنند و خروجی این مرحله، راهگشای مراحل بعدی پروژه سئو است. سئو دائما در حال به‌روز و بهینه شدن است و در نتیجه سایت کسب‌وکارها نیز مدام بهینه‌تر می‌شوند. سئو کاربران با کیفیتی را به سایت روانه می‌کند و نرخ تبدیل بالایی دارد.

دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود. به سایر صفحات شما کمک می کند تا توسط Google کشف و خزیده شوند. یکی از تکنیک هایی که برای سئو انجام میشود سئو منفی میباشد که در این مقاله به صورت کامل به توضیح درباره آن پرداخته ایم. این هم نشانه دیگر مرتبط بودن عنوان ذکر شده با بحث مقاله است و شما را متمایز می‌سازد. قبل از آنکه صفحات خود را تولید کنید از خود بپرسید که کدام صفحات میتوانند در هم ادغام شوند و مطلب مفید تری تولید کنند.

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار