سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید به همراه ویدئو مدیر وب-سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار به گوگل کمک می کند تا پرس و جوهای جستجو را بهتر تفسیر کند و نتایجی را ارائه دهد که با هدف جستجوگر مطابقت داشته باشد. در حالی که کلمات کلیدی همچنان مهم هستند، الگوریتم مرغ مگس خوار سعی می کند برای یک صفحه بر اساس یک پرس و جو رتبه بندی کند، حتی اگر حاوی کلمات دقیقی باشد که جستجوگر وارد کرده است. این امر با کمک پردازش زبان طبیعی که بر نمایه سازی معنایی نهفته، و به اصطلاحات و مترادف های همزمان متکی است، به دست می آید. یک ابزار کاربردی برای سئو سایت است که برای جستجوی کلمه کلیدی می توان از آن استفاده کرد. این ابزار رایگان به شما کمک می کند تا راحت تر کلمات کلیدی سایت خود را پیدا کنید.

سئو تکنیکال شامل بررسی چه مواردی می‌شود؟

به همین دلیل موتورهای جستجو در راستای بهبود و افزایش رضایت کاربران خود، الگوریتم هایی جهت نمره دادن و ممیزی وب سایت ها ایجاد کرده اند تا بهترین نتایج برای عبارت جستجو شده توسط کاربران را به آن ها ارائه دهند. اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری روی صفحات وبسایت خود ایجاد کنید، باید از الگوریتم‌های رتبه‌بندی در موتور جستجوی گوگل آگاه باشید. اگر بازدیدهای ویدیویی بیشتری برای کانال ویدیویی خود در یوتیوب می خواهید، باید تمرکز خود را روی سئو ویدیو در یوتیوب و درک الگوریتم‌های رتبه‌بندی در یوتیوب بگذارید. تاریخچه سئو به دهه ۹۰ میلادی و ظهور موتورهای جستجو برمی‌گردد. امروزه سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر و صنعت رو به گسترش شناخته می‌شود.

چطور می‌توان نرخ پرش یک وب سایت را کاهش داد؟

امکان دارد هر کاری روی بهبود سئوی وبسایت تاثیر بگذارد اما فقط در صورتی می‌توان آن را به دیگران توصیه کرد که به شکل گسترده آزمایش و تحلیل شود. از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و… گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد. اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است. در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد.

در این مواقع، بکار بردن درست و به جا‌ی Redirect ها برای جلوگیری از افت رتبه و نیز کمک به موتور‌های جستجو برای درک بهتر این تغییرات، امری حیاتی به شمار می‌رود. در تعیین اینکه به چه بودجه‌ای برای سئوی سایت خود نیاز دارید، عوامل و معیار‌های مجله خبری سئو مختلفی دخیل هستند. میزان سختی و رقابت در کلمات کلیدی هدف گذاری شده، بررسی وضعیت و ساختار سایت و صفحات آن، تعداد صفحات موجود در وبسایت شما و تحلیل رقبایتان عمده عواملی هستند که در قیمت گذاری سئو‌ی یک سایت مد نظر قرار گرفته می‌شوند.

این به ‌روزرسانی الگوریتم گوگل از فناوری پردازش زبان طبیعی برای درک بهتر عبارت‌های جستجو، تفسیر متن، شناسایی ماهیت ها و روابط بین ماهیت ها استفاده می ‌کند. دیده‌ایم که به‌روزرسانی‌های پاندا، مرغ مگس‌خوار و RankBrain از کلمات کلیدی فاصله می‌گیرند، و به‌روزرسانی BERT نقطه اوج این تلاش است و به گوگل اجازه می‌دهد تا تفاوت‌های بسیار بیشتری را در جستجوها و نتایج جستجو درک کند. ۳- پس از سئو سایت، ترافیک وب سایت به صورت مفید و هدفمند بالا می رود و می توانید فروش خوبی داشته باشید. اما پس از سئوی وبسایت، تبلیغات شما به کاربرانی که به دنبالتان هستند، نمایش داده می شود.

توصیه میکنم به تمامی دوستان، که از هیچ صفحه ی این سایت نگذرن و همه صفحات رو ببینن و نت برداری کنن. برداشت شما از این موضوع کاملاً درست بوده و ما هم بخاطر این موضوع بود که تصمیم گرفتیم این صفحه رو درست کنیم. امیدواریم همه بتونن از این آشنایی به بهترین شکل استفاده کنن تا هر دو طرف (سایت ها و گوگل) بتونن رشد کنند.

بازاریابی محتوا یا Content Marketing چیست و چه اهمیتی برای سئو وب سایت شما دارد؟

رتبه الکسا به شما امکان می دهد عملکرد سایت خود را نسبت به سایت های دیگر ارزیابی کنید. همچنین با استفاده از ابزار الکسا می توانید میزان ترافیک سایت خود را بسنجید، کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را بشناسید و رفتار کاربران، نوع فعالیت آن ها و عملکرد رقبا را زیر نظر بگیرید. گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) به لینک های سایت های دیگر به عنوان «رای اعتماد» نگاه می کنند. این آرا به آن ها کمک می کند تا تشخیص دهند که کدام صفحه در یک موضوع معین (از میان هزاران مورد مشابه) شایسته رتبه بندی در بالای نتایج جستجو است. گوگل هم چنین ارتباط محتوای صفحه وب با کلمات کلیدی را در نظر می گیرد، زیرا اطلاعات موجود در صفحه وب را اسکن می کند و از مکان جغرافیایی کاربر، سابقه جستجوی کاربر و تنظیمات جستجو برای ارائه نتایج استفاده می کند.

نمونه‌های ایرانی PPC شامل کلیک یاب یا صبا ویژن هستند که شما در ازای هر کلیک به آنها پول پرداخت می‌کنید. قدرتمندترین تبلیغات کلیکی که در دنیا انجام می‌شود به وسیله سایت Adwords است که برای خود گوگل کار می‌کند. به این معنا است که شما فرصت طلایی حضور در موتورهای جستجو را از دست داده‌اید. بازدید کنندگانی که وارد وب سایت شما شده‌اند تبدیل به اعضای وب سایت شما و در نهایت تبدیل به مشتریان شما خواهند شد. سئو یک راه آسان برای فهماندن مناسب تر محتوای درون سایت به گوگل است.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک سایت خود را در صفحات جستجوی گوگل نمایش دهید و به ازای هر بار کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت کنید به این روش تبلیغاتی گوگل ادز می‌گویند. با بالا رفتن تعداد کلیک‌ها و اتمام اعتبار حساب این فرایند متوقف خواهد شد. با افزایش تعداد افرادی که قصد نمایش لینک سایتشان برای یک کلمه یکسان را دارند قیمت هر کلیک افزایش خواهد یافت که نتیجه آن افزایش قیمت مبلغ پرداختی شما به گوگل خواهد بود.

اگر این صفحات محتوای ارزشمندی ندارند و جایگاهی هم در نتایج گوگل کسب نکرده‌اند پیشنهاد میکنیم از روی سایت حذف شده و کد 410 را در آنها نمایش دهید. وظیفه ما در این شرایط، تولید محتوا و کسب اطمینان از دسترسی مخاطبین به این محتواست. با توجه به الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی گوگل که هر روز در حال پیشرفت هستند، باید بدانیم که راه میانبری برای موفقیت در سئو وجود ندارد. همین مساله موجب شده تا سایت هایی در نتایج گوگل موفق باشند که در کنار تولید محتوا، به رضایت کاربر از این محتوا، توجه ویژه ای دارند.

  • یکی از فاکتورهایی که تعیین کننده هزینه ای است که شما باید برای استفاده از خدمات سئو پرداخت کنید، میزان خدماتی است که دریافت می کنید، طبعاً هرچه این میزان بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید بپردازید.
  • زمانی که بخواهید در یک کلمه کلی، در صدر نتایج قرار بگیرید، باید سال ها منتظر باشید و شاید این اتفاق هرگز ممکن نشود.
  • از اینگونه سایت‌ها می‌توانید از راه های مختلفی مانند دایرکتوری‌ها و انجمن استفاده کنید.
  • اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که مورد توجه قرار می‌دهید قطعا مکان و موقعیت مغازه است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار