سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید به همراه ویدئو مدیر وب-سئو

از طرفی خود گوگل در مورد شرکت‌هایی که خدمات سئو تضمینی ارائه می‌دهند هشدار می‌دهد. شرکت‌هایی هستند که ادعا می‌کنند خدمات سئوی تضمینی ارائه می‌کنند. به عبارت دیگر به شما تضمین می‌دهند که در تعدادی از کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل یا حتی رتبه اول گوگل خواهید رسید و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، هزینه دریافتی را پس خواهند داد. سئو چیست؟ این سوال احتمالا برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار با کلمه سئو مواجه شده‌اند پیش آمده است. سئو مخفف Search Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد.

سئوکار کلاه خاکستری یا Grey Hat SEO

در عوض، به وب‌سایت‌هایی پیوند دهید که برای محتوای شما ارزش قائل هستند، مانند صفحاتی که حاوی اطلاعات عمومی هستند. پیوندهایی اضافه کنید که خوانندگان را به محتوای مرتبط هدایت می کند. پیوندهای خارجی خوب تمایل دارند به محتوای مرتبط اشاره کنند. نمونه هایی از مواردی که ممکن است به آن پیوند دهید شامل آمار، اینفوگرافیک، ویدیو و غیره است. گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کاربران ارزش قائل هستند و می‌خواهند مرتبط ‌ترین نتایج را نشان دهند.

تعیین ساختار ایده آل سایت

برخی افراد با جستجو در گوگل، از اطلاعات موجود در سایت های مختلف استفاده می کنند. با شرکت در این دوره ها، می توانید مهارت و دانش خود را افزایش دهید. یادگیری تکنیک های سئو و انجام پروژه های مختلف، مسیر شما را هموارتر می کند تا به یک سئوکار تبدیل شوید.

مرحله اول آشنایی و پیش نیاز برقراری ارتباط، رسیدن به یک زبان مشترک است. اصول مجله خبری سئو تکنیکال زبان مشترکی است که برای شروع رابطه بین سایت شما و گوگل به آن نیاز داریم. در نگاه اول و قبل اینکه بدونیم چطور کار میکنه، پیچیده است. ولی وقتی گام به گام یادش میگیری میبینی تو هر مرحله یک فرمول خاصی داره که باید رعایت بشه. در مورد CDN می خواستم کمی بیشتر مطالعه کنم که با سرچی که زدم محتوایی در این رابطه وجود نداشت، فکر کنم پیشنهاد بدی نباشه که با این موضوع هم مقاله ایی تولید بکنید.

  • تقویت لینک سازی داخلی یک صفحه میتواند تاثیر شگفت انگیزی در جایگاه آن داشته باشد ولی باید دقت کنید که این فرآیند را به صورت هدفمند و بهینه انجام دهید.
  • گاها پیش می آید که سایت هایی را آنالیز می کنم که تقریبا بک لینکی ندارند اما آتوریتی خوبی دارند و در عبارتهای نسبتا سخت رتبه اول هستند.
  • شاید دلیل این مشکل برای شما سوال باشد اما به نحوه جستجوی خودتان دقت کنید!
  • Organic Traffic یا ترافیک طبیعی اصطلاحی است که به بازدید‌هایی از یک وبسایت اشاره دارد که از نتایج طبیعی صفحات نتایج موتور‌های جستجو ناشی می‌شوند و نه از نتایج تبلیغات پولی.
  • در این ریدایرکت به گوگل می گویید که قصد دارید به صورت موقت، صفحه موردنظر خود را به یک صفحه جدید انتقال دهید.

پیشنهاد می‌کنم از مشاوره و کمک یک متخصص استفاده کنید تا بررسی همه جانبه و تحلیل درستی انجام شود. اینکه من یک صفحه ای دارم و در صفحه اول گوگل نیستش و قصد این رو دارم که اون صفحه ام رو بیارم بالا. تلاش کنید تا سایت های دیگر صفحه شما را معرفی کرده و به آن لینک دهند. به عنوان یک مبتدی در حوزه سئو، با حجم وسیعی از آموزش ها و تکنیک ها مواجه می شوید که موجب سردرگمی شما خواهند شد. ساعت ها زمان را صرفِ مطالعه مقالات و تماشای ویدئوهای آموزشی میکنید در حالیکه هیچ یک از آنها را به صورت عملی تست نکرده اید.

کاربران اینترنت حوصله خواندن متون به هم فشرده را ندارند و خیلی سریع از صفحه خارج می‌شوند. با استفاده از روش‌های بالا می‌توانیم موضوعات مرتبطی را پیدا کنیم. حالا باید چک کنیم در صفحه ما به این موضوعات پرداخته شده باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار