سئو چیست؟ SEO چگونه کار می کند؟ چه انواع و استراتژی هایی دارد؟ پارس‌پک-سئو

در عوض، به وب‌سایت‌هایی پیوند دهید که برای محتوای شما ارزش قائل هستند، مانند صفحاتی که حاوی اطلاعات عمومی هستند. پیوندهایی اضافه کنید که خوانندگان را به محتوای مرتبط هدایت می کند. نمونه هایی از مواردی که ممکن است به آن پیوند دهید شامل آمار، اینفوگرافیک، ویدیو و غیره است. گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کاربران ارزش قائل هستند و می‌خواهند مرتبط ‌ترین نتایج را نشان دهند. بنابراین گوگل ارتباط محتوای شما و محبوبیت آن را بهتر درک می‌کند و منجر به رتبه بالاتر می شود. سایت هایی که به آنها پیوند می دهید شما را به موتور جستجو توصیه می کنند.

سئو تکنیکال شامل فعالیت‌هایی همچون بهینه‌سازی کدهای سایت، بهبود سرعت صفحات و بارگذاری، ریسپانیو و موبایل فرندلی،… می‌گردد. به کلیه تکنیک‌‌هایی که برای بهبود جایگاه و رتبه در خارج از سایت انجام می‌گیرد. خرید رپورتاژ، ساخت بک‌لینک، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین اقدامات سئو خارجی می‌باشد. الگوریتم جستجوی گوگل به مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها می‌گویند که اجازه دارند مرتبط‌ترین صفحات را از بستر وب برای کوئری مورد جستجوی کاربر پیدا کند و نمایش دهد. این دستورالعمل‌ها از فاکتورهای پیچیده‌ای تشکیل شده‌اند و هیچ کس به جز اعضای درونی گوگل، اطلاعی از آنها ندارد. صفحه نتایج جستجو که به عبارت SERP نیز معروف است، یک منبع عظیم برای جذب ترافیک وبسایت است.

رقابت تنگاتنگ میان وب سایت ها، برای بیشتر دیده شدن و در نتیجه در لینک اول نتایج سرچ موتورهای جستجو قرار گرفتن است یکی از مهم ترین مواردی است که باعث اهمیت سئو می شود. برای اینکه وب‌سایت شما مورد سنجش رتبه‌بندی قرار بگیرد، ابتدا باید یک موتور جستجو صفحات شما را در وب پیدا کند. بعد آن‌ها را اسکن کند تا بفهمد چه موضوعی دارند و چه کلمات کلیدی در آن‌ها استفاده شده است.

Tittle چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

در حقیقت، سئوی موجود در سایت به کاربران کمک می کند که درک کنند درصورت مراجعه به صفحه، چه چیزی را مشاهده و چه ارزشی را کسب خواهند کرد. شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است. با توضیحاتی که دادید به نظر نمیرسد ساختار سایت شما اشکالی داشته باشد، در این شرایط با لینک سازی های خارجی میتوانید هدف واقعی هر صفحه را به گوگل معرفی کنید.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسایت‌های خبررسانی سئو هستند:

سئو کلاه سیاه معمولاً به عنوان یک عمل تایید نشده تعریف می شود که با این وجود می تواند رتبه یک صفحه را در SERP افزایش دهد. این اقدامات خلاف ضوابط گوگل است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از حضور در نتایج جست و جو شود. انواع مختلف بک‌لینک تاثیر گزاری متفاوتی بر اعتباردهی به سایت شما خواهند داشت. از طرفی لینک‌های UGC که از سمت کاربران در فروم‌ها و یا کامنت‌های یک نوشته ارائه می شوند بک‌لینک‌های باارزشی می‌باشند.

مسابقه بوکسی که بر خلاف روال معمول، بیشتر از دو مبارزه‌گر داره و هیچ وقت هم تموم نمیشه. درسته که سئو فقط به گوگل مربوط نمیشه و برای همه موتور های جستجو موضوعیت داره اما خب قسمت عمده سرچ ما ایرانی ها در گوگله. برای همینه که هر سال چندین و چند بار الگوریتم های خودش رو تغییر میده و به روز میکنه. در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

یک راهکار دیگر هم برای رسیدن به رتبه اول گوگل وجود دارد و نام آن تبلیغات گوگل یا google adwords است. در این راهکار، مخاطبان با ساخت اکانت گوگل و ورود به سیستم تبلیغاتی، کلمات کلیدی خود را انتخاب کرده و پس از رسیدن هر کلمه به صفحه اول، بابت کلیک هر کاربر روی سایت خود، به گوگل هزینه ای را پرداخت میکنند. گوگل متوجه شده بود که به کمک ربات ها در خیلی مواقع توانایی مقابله با فریب کاری سئوکارها را ندارد اما در مقابل، انسان ها به خوبی میتوانند تعیین کنند که کدام سایت محتوای نامناسب را به جای محتوای با کیفیت ارائه میکند. این یعنی اگر دیجی کالا یک سایت معتبر است، باید سایت های دیگری که در سطح وب فعالیت میکنند، گهگاه از صفحات خود به آن لینک داده و در موردش صحبت کنند.

با مطالعه مطالب سایت شما و دانلود کتاب رایگان خیلی اطلاعات تونستم کسب کنم. قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش. چون سئوکار مجله خبری سئو خوب کم هست و کسی که بتونه به تمامی تکنیک ها تسلط داشته باشه، هم میتونه کسب و کار خودش رو رونق بده و هم میتونه با گرفتن پروژه های سئو به درآمد بسیار عالی برسه.

  • اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید کسب و کار پررونقی از طریق سایت خود داشته باشید حتماً برای سئو سایت خود ارزش زیادی قائل شوید.
  • استفاده از ابزار آنالیز سئو سریعترین و بهترین روش برای بررسی نتایج است که از جمله ضروری ترین آنها می توان به گوگل وبمستر و گوگل آنالیتکس اشاره کرد.
  • تحقیق کلمات کلیدی امروزه مهمترین بخش سئو یک سایت را تشکیل میدهد و در مرحله تولید محتوا تمام قواعد بر اساس تحقیق کلمات کلیدی تعیین میشوند.
  • به بیان دیگر هر عنصر بصری که کاربر در یک وبسایت با آن مواجه می‌شود و با آن در ارتباط است در دسته UI Design قرار دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار