سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب-سئو

این یکی تز روش های مجله خبری سئو است که نادیده گرفته شده است ولی کاربرد زیادی دارد. تعداد این صفحات باید متناسب با نیازهای سایت شما باشد و تمامی محصولات، اطلاعات و یا خدمات سایت شما را در بر بگیرد. سئو و دیجیتال مارکتینگ یکی از نیازهای امروز هر کسب و کاری است. اما بک لینک، لینکی است که یک سایتی غیر از سایت خودمان، به یک صفحه از سایت ما میدهد. موتورهای جستجو بعد از خزیدن و پیدا کردن محتوا، آنها را ایندکس یا جمع آوری میکنند. موتور جستجو، ابزاریست که میتواند آنلاین یا آفلاین باشد و به ما کمک میکند تا در یک پایگاه داده، با توجه به معیارهای مختلف مثل عبارات خاص، جستجو کنیم.

از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زبان Java Script با زبان Java هیچ ارتباطی ندارند. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود. نوعی ریدایرکت است که به جای سطح سرور، در سطح صفحه اجرا می‌شود. Meta Refresh معمولا با شمارش معکوس 5 ثانیه‌ای و متنی با مضمون “اگر بعد از 5 ثانیه به صفحه مورد نظر هدایت نشدید، اینجا را کلیک کنید” همراه است.

محتوا چه تاثیری روی امتیازگیری از موتورهای جستجو دارد؟

به عبارت بهتر میتوان گفت، سئو یعنی گوگل به صفحه شما دسترسی داشته و متقاعد شود که این صفحه همان محتوایی ست که کاربر به دنبال آن بوده است. زمانیکه عبارت “سئو” را در گوگل جستجو میکنیم با تعداد بیشماری صفحه و مقاله مختلف مواجه میشویم که هریک تعاریف و مفاهیم متفاوتی را برای آن ارائه کرده است. هدف ما فقط کسب جایگاه در گوگل نیست بلکه پاسخ به نیاز مخاطبینی است که از مجراهای مختلفی به دنبال جواب خود هستند. سئو یک مفهوم چند بعدی است و معنی آن تلاش برای افزایش رتبه صفحات وب شما در موتور جستجوگر است. سئو یک فرآیند است با هدف جلب رضایت موتور های جستجو و کاربران . وقتی می توانیم رضایت را جلب کنیم که به شناخت کافی از هر دو رسیده باشیم.

خدمات سئو

یک بازدید زمانی به پایان می‌رسد که بازدید کننده سایت شما را ترک کند؛ یا روی لینکی خارجی کلیک کند و صفحه‌ای از یک سایت خارجی، جایگزین صفحه سایت شما شود و یا اینکه پنجره مرورگرش را ببندد. اگر فردی با یک IP یکسان، دوبار از یک سایت بازدید کند، دو بازدید به حساب خواهد آمد. Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق می‌شود که تبدیل شده‌اند و عملی را انجام داده‌اند که شما می‌خواستید انجام پذیرد.

سئو در رابطه با استانداردهایی سخن می‌گویید که قرار است به شما کمک ‌کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید. جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که “تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد .” بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد. تا بستر مناسب نداشته باشی و نتونی به لحاظ سرعت، پایداری و خوانایی محتوا قدرت بگیری، بهتره که وارد جنگ خارجی نشی چون برات گرون تموم میشه و در نهایت ممکنه با کلی هزینه پایان خوشی نداشته باشه.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

۶- سئو سایت موجب می شود تا همواره سایت شما در حال پیشرفت باشد. آنالیز رقبا به شما کمک می کند تا با کسب ایده های خوب و کمی تغییر در روش هایی که رقبا از آن استفاده می کنند، بتوانید مشتریان را به سمت خود هدایت نمایید. افرادی که با کلیک بر روی لینک سایت شما، به صورت آنلاین وارد آن می شوند نسبت به افرادی که از طریق بازاریابی جذب می کنید، هزینه کمتری برای شما خواهند داشت تا به یک مشتری واقعی تبدیل شوند. گوگل بیش از 100 سایت موزیک را با الگوریتم دزد دریایی شناسایی و آنها را از نتایج حذف کرد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به کد سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد . کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

  • فایل Robots.txt به موتور‌های جستجو می‌گوید که به کدام بخش‌های یک وبسایت می‌توانند بروند و به کدام بخش‌ها نمی‌توانند.
  • سایت SEMrush با آنالیز 7میلیون snippet پی برده است که اکثر آن‌ها 40 تا 60 کلمه دارند.
  • نکته آخر اینکه مطمئن شوید که مکان فیزیکی سرور تا حد امکان به مخاطبان هدف شما نزدیک است (به عنوان مثال اگر کاربران ایرانی را هدف قرار داده اید، وجود سرور در کانادا کار عاقلانه ای نیست).
  • همانطور که گفته شد، یکی دیگر از جنبه های کلیدی در ایجاد اعتبار دامنه و سایت، لینک سازی است.
برای مثال اگر شما به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید. سئو بین المللیترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد.

علاوه بر این، ابزارهای SEO امکان بررسی دقیق سایت و مراحل انجام آن را نیز برای شما فراهم می کنند. در مواقعی که صفحه ای از سایت وجود ندارد و یا تغییر کرده می توانید از گوگل بخواهید تا اگر کسی روی لینک این صفحه کلیک کرد، وارد صفحه دیگری شود که شما مشخص می کنید. هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد که شما باید از چند لینک خارجی در محتوای خود استفاده کنید. با این حال، شما نباید خواننده خود را با تعداد زیادی لینک خارجی یا داخلی خسته کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار