محتوای سئو شده چیست؟ آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان-سئو

این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). همیشه یک محتوای سئو شده یک دسته ی مختص به خود را دارد و مطالب و محتوای سایت را دسته بندی کنید . ربات های گوگل در بررسی محتوا به دسته ی که محتوا در آن دارد توجه می کند و اگر محتوای تولید شده برای یک دسته از نظر سئو بالا باشد ، گوگل به اون دسته امتیاز بیشتری می دهد. حتی سایت هایی هستند که در دسته سئو شده اند نه در یک محتوا .

جستجو برای کلمات کلیدی، همیشه باید نقطه شروع نوشتن یک محتوای جدید باشد. محتوا همیشه یکی از مهم ترین سیگنال های رتبه بندی گوگل بوده است. اما بسیاری از بازاریاب ها هنوز نمی توانند محتوای درستی را برای خودشان فراهم کنند. مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه. برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید.

اگر تعداد مقالات موجود در فضای وب زیاد نبود، بررسی کنید که کاربران در شبکه های اجتماعی به دنبال چه مطالبی هستند. علاوه بر اضافه کردن کلیدواژه اصلی، عنوان را طوری انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و منجر به کلیک شود. به این دلیل که میزان کلیک نقش مهمی را در جستجوگرها ایفا می کند. برای بازاریاب، عادی است که بپرسد طول محتوا چقدر باید باشد. بهترین پاسخ این است که «هر چقدر که لازم است.» به‌عنوان یک قانون کلی، باید مطمئن باشید محتوای شما آن‌قدر عمیق هست که موضوع را پوشش دهد.

مرحله ۱: استراتژی محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید. اما در حال حاضر باید محتوای مجله خبری سئو شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد. این ابزار سوالاتی که مردم درمورد موضوعی که شما در آن تایپ می کنید را به شما نمایش می دهد. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید.

برای مثال به طور کلی ما قصد داریم با کلمه کلیدی “سئو” در گوگل رتبه بگیریم. کلمه کلیدی همان عبارتی هست که قصد داریم سایت خود را براساس آن سئو کنیم. سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. از دیدگاه من اولین قدم برای یادگیری سئو، اینه که بفهمیم که سئو تریک و ترفند نیست؛ سئو مسیر میانبر نداره و برای رسیدن به موفقیت در موتورهای جست‌و‌جو، به استراتژی، تکنیک‌های اثبات شده و خلاقیت نیاز داریم.

در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. در مورد سئو فروشگاهی چطور باید عمل شه؟ ایا تحقیق کلمه کلیدی به همان میزان میتونه تاثیر گذار باشه؟ ممنون میشم اگر مطلبی در این باره ارائه کردید عنوانش رو برام بنویسید. آیا روش لندینگ برای این کلمات هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم.

  • نمی توان عنوان را در مورد مزایای یک محصول تولید کرد اما در محتوا به معایب آن پرداخت.
  • هنگام نوشتن محتوا گوگل را فراموش کنید و خودتان را جای کاربر بگذارید.
  • طبق قانون هاب اسپوک باید یک صفحه که قدرت بیشتری نسبت به سایر صفحات از نظر سئو داشته را به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته و سایر صفحات سایت را به آن صفحه لینک داد.
  • محتوا به سئو نیاز دارد تا در میان پست‌هایی که هر روزه در اینترنت منتشر می‌شود برجسته شود و گوگل نیز به این نکته اشاره کرده است که یکی از سه عامل مهم رتبه بندی سایت در میان موتورهای جستجو، “محتوا” است.

با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود. برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد. اما اولين چيزي كه در آموزش سئو محتوا بايد به یاد داشته باشید، اين است كه مهم نيست چقدر يك صفحه را بهينه و سئو می كنيد، اگر محتوايتان بد باشد، این بهينه سازي مفت نمی ارزد! پس اول از همه، كيفيت محتوايتان را بسنجید و سپس آن را بهینه كنيد. يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند.

ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید. گرچه این امر تا حدودی صحیح است اما باید بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز صرف محتوای موجود خود کنید. مخصوصاً اینکه محتوای فعلی را تغییر داده و یا بروزرسانی کند و همچنین محتوای به درد نخور را حذف کنید.

گوگل دیسکاور یا Google discover چیست؟

همچنین در نظر داشته باشید که این نمونه در نرخ‌های میزان کلیک نیز تأثیر زیادی دارد چون هدف خاص خواننده را محقق می‌کند و هرچه مرتبط‌تر باشد بهتر است. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند. با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار