پیش نیاز یادگیری سئو چیست؟ شروع یادگیری SEO-سئو

تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید. مثلاً یکی از دلایل پیشرفت میهن وردپرس در این سال‌ها این است که همیشه مخاطب را با فرایند سئو به سایت خود جذب کرده و بعد از سئو سعی کرده همیشه آپدیت باشد و محتواها را به‌روز نگاه دارد.

Responsive Design چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

برای تمامی موارد گفته شده می توانید سئو انجام دهید تا بازدهی بیشتری از پیج یا کانال خود داشته باشید، به این ترتیب افرادی بیشتری با کالا یا خدمات شما آشنا می شوند. برای انجام سئو سایت و یا سئو می توانید با ما در ارتباط باشید تا با مشاوره رایگان سئو، به شما در بهبود وضعیت سایت، پیج اینستاگرام، کانال یوتیوب و… این روزها قطعات ویژه تقریباً بر صفحه‌ های نمایش نتایج موتورهای جستجو حکومت می کنند. حتی اگر قبلاً این اصطلاح را نشنیده باشید، احتمالاً با آنها آشنا هستید. آنها کادرهای پاسخ برجسته ای هستند که برای اکثر سوالات جستجو در بالای صفحات ظاهر می شوند.

سایت‌هایی که در نتایج اول گوگل هستند چگونه ثروتمند می‌شوند؟

برای وضوح این مسئله یک جستجوی گوگل انجام دهید، در صورتی که لینک سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد، به این معنا است که میزان بازدید‌کننده و ترافیک سایت شما پایین است. در حالی که بسیاری از سایت‌ها در تلاش هستند تا از هر شگردی برای سئو و نزدیک شدن به صفحه اول جستجو گوگل، استفاده کنند. استفاده از Schema در وبسایت برای فهماندن نوع مطلب و کسب و کار شما به گوگل بسیار مفید است در واقع شما با قرار دادن کدهای Schema به گوگل می‌فهمانید که این بخش از وب سایت شما راجع چه موضوعی است. به همین دلیل گوگل در تلاش است که محتوایی را به نمایش بگذارد که برای کاربر تولید شده اند، به همین جهت گوگل از منابع مختلفی برای تحلیل رفتار کاربران استفاده می کند. بسیاری از محصولات این شرکت در زندگی روزمره مردم استفاده می‌شوند و اطلاعات بسیاری از آن‌ها استخراج می‌شود.

شما در مورد سئو چگونه فکر می‌کنید؟ آیا تلاشی برای بهبود سئوی سایت خود داشته اید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر نکته مبهمی در سئو برای شما وجود دارد، با ما در میان بگذارید. قبل از اقدام به خرید حتما از اینکه هاست شما پروتکل HTTP/2 را پشتیبانی می‌کند اطمینان حاصل کنید. پشتیبانی از HTTP/2 تاثیر بسزایی در بارگذاری سریع‌تر سایت شما خواهد داشت. برای بررسی اینکه آیا هاست کنونی سایت شما از این پروتکل پشتیبانی می‌کند یا خیر به این لینک رفته و آدرس سایت خود را وارد کنید. در مرحله بعدی، صفحات موجود در فهرست گردآوری شده را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه دهی ، رتبه‌بندی و تجزیه و تحلیل می‌کنند.

Search Engine یا موتور جستجو چیست و چه کاربردی دارد؟

این محتوا در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی می شود و هر نکته جدیدی در راستای سئو را برای شما شرح می دهیم. © ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای مدت یک یا دو ماه باید هر دو آدرس در دسترس باشند ولی آدرس های مبدا عینا به مقصد ریدایرکت 301 شده باشند. از پنل گوگل وبمستر شما میتوانید انتقال سایت و تغییر دامنه را اطلاع دهید به شرطی که مالکیت هر دو دامنه را حفظ کنید. بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید.

Long Tail Keyword یا کلمه کلیدی دم دراز به عبارتی چند کلمه‌ای گفته می‌شود که مشخص‌تر بوده و رواج کمتری دارد. به بیان دیگر، کلمات کلیدی دم دراز عباراتی بلند‌تر و مشخص‌تر هستند که بازدید کنندگان معمولا زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند که به مرحله خرید نزدیک‌تر باشند. به عنوان مثال، عبارت “سئو‌ی داخلی” یک کلمه کلیدی دم کوتاه و عبارت “راهنمای استفاده از تکنیک‌های سئوی داخلی” یک کلمه کلیدی دم دراز است که مشخص‌تر به آنچه کاربر به دنبالش است اشاره دارد.

  • 2 – اگر نام دسته و برچسب شما با کلید واژه مقاله یکسان باشد درست نیست ولی خودشان میتوانند کلید واژه های مستقل و ارزشمندی داشته باشند.
  • مباحث مربوط به ساختارسازی را در فصل ساختارسازی پوشش دادم و در ادامه می‌خواهم چند نکته در مورد ساختارسازی سایت فروشگاهی عرض کنم.
  • خوشبختانه مدیران سایت‌های فروشگاه اینترنتی خیلی بیشتر به فکر سئو وبسایتشان هستند.

اگه منظورتون بهینه سازی برای نمایش بهتر در سرچ خود اینستاگرام هست که باید گفت الگوریتم اینستاگرام با گوگل فرق داره و لینک سازی موثر نیست. اما اگر هدفتون دیده شدن پیجتون در صورت جستجوی اسم پیج در گوگل هست، بله تنها کاری که می‌تونید بکنید لینک سازی هست. نگه داشتن بازدیدکننده و جلب رضایت یعنی که ما زمان میذاریم و این تعداد سوال رو بصورت رایگان در روز جواب میدیم. اینکه افرادی میان برای تبلیغ کار خودشون یا گرفتن بک لینک از این فضا استفاده میکنن و ما اون لینک هارو حذف میکنیم به این معنی نیست که رضایت کاربر رو زیرپا گذاشتیم. برخی صفحات 400 دیدگاه دارند و اگر قرار باشه یک صفحه این تعداد لینک خروجی به موضوعات بی ربط داشته باشه حتما جایگاهش رو توی گوگل از دست میده. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه مجله خبری سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار