سئوی محتوا چیست آموزش سئو محتوا در 10 قدم ساده نوین-سئو

تیم سئو محتوا بهترین ها را در زمینه تولید محتوای حرفه ای، خدمات طراحی گرافیک، خدمات سئو سایت و … اولین قدم برای تولید محتوای سئو شده، تحقیق کلمات کلیدی است. اگر نتوانید این مرحله را به درستی اجرا کنید، در نوشتن محتوای مورد نیاز کاربر دچار مشکل شده و نتیجه لازم را کسب نمی‌کنید. همیشه به یاد داشته باشید که یک بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو، نیازمند یک محتوای خوب است.

مثلاً اگر محتوای شما در مورد آموزش سئو تصاویر است، نباید در URL از عباراتی مثل آموزش-سئو-تصاویر-به-زبان-ساده، صفد-تا-صد-آموزش-سئو-تصاویر، آموزش-سئو-تصاویر-با-مثال و … استفاده کرد. مواردی مثل آموزش-سئو-تصاویر، آموزش-سئو-تصاویر-چیست و … که به اصل مطلب اشاره می‌کند، مناسب‌ترند. کپی رایتینگ سئو را می‌توان نام دیگر بهینه سازی محتوا دانست. کپی رایتینگ سئو عبارت است از تولید مجله خبری سئو محتوای تولید شده بر اساس لیست کلمات کلیدی به منظور جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو به صورت همزمان. به عبارت دیگر تولید محتوایی که برای گوگل قابل فهم باشد و از طرفی کاربران تمایل به خواندن و لایک کردن و اشتراک آن با دیگران در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. بنابراین شما می‌توانید انواع محتوا برای سایتتان را تولید کنید که رتبه‌های خوبی در موتورهای جستجو کسب کند.

احتمالاً تابه‌حال بارها در نتایج جستجو سایت‌هایی را دیده‌اید که دارای ستاره هستند و بقیه نیستند. این‌یک نوع از کدهای نشانه‌گذاری اسکیما است که به درک گوگل از محتوای شما کمک زیادی می‌کند. معیارهای خوب موفقیت در استراتژی تولید محتوا می­توانند شامل بازدید صفحه، بک لینک‌های دریافتی، کامنت‌ها، فاکتورهای شبکه‌های اجتماعی و نرخ تبدیل باشند.

کلمات یا عبارات داخل سایت را به سایر پست های سایت خود لینک دهید. (لینک داخلی)

که می توانید با استفاده از آنها رضایت کاربران و موتورهای جستجو را جلب کنید. اگر تا به حال متنی برای وبلاگ نوشته باشید، می دانید سئو محتوا و انتشار آن چه قدر می تواند طول بکشد. از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد. به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید. وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا سایت های دیگر به خاطر ارزش محتوای شما، به سایت شما لینک دهند.

  • همچنین، باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی‌تان در متن به طور متعادل تقسیم شده‌اند.
  • بهینه سازی محتوا، اصطلاحی است که اگر در حوزه بازاریابی محتوا و اینترنتی فعالیت کرده باشید، حتما نام آن را شنیده اید.
  • در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش سئو محتوا را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم.
  • نخستین نتایج که برای هر کلمه کلیدی نشان داده می شوند را در نظر بگیرید.
  • از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی به آنها ارائه دهید که به دنبالشان هستند.

صفحاتی که در حال حاضر رتبهٔ آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خوب است را مورد بررسی قرار دهید و از خودتان بپرسید که آیا محتوایتان بهتر از محتوای این صفحات است یا خیر. اما یک استراتژی محتوا باید از کلمات کلیدی هدفمند و مورد علاقهٔ کاربراستفاده کند. باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

اگر دوست دارید به عنوان یک مبتدی سئو را آموزش ببینید باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که به کارهای خلاقانه، تحلیلی و فنی نیاز دارید. روش های مختلف بسیار زیاد با اهداف متفاوت وجود دارند، هدف اصلی، قرار گرفتن در بین برترین نتایج موتورهای جستجو، همواره ثابت باقی می ماند. اینکه چگونه محتوای خود را براساس اصول سئو تولید و بهینه نماییم، روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد، همچنین در خصوص بهینه سازی محتوا مقالات متعددی نوشته شده است. شما الان سئوی محتوا را یاد گرفتید و به راحتی می‌توانید با انجام این مراحل، محتوای خود را به رتبه‌های بالا برسانید. اما اگر به شغل سئو علاقه دارید و دوست دارید یک متخصص سئو با درآمد بالا شویدمی‌توانید با شرکت در دوره حرفه‌ای سئو به صورت یک پکیج کامل، به یک متخصص سئو تبدیل شوید. در این پکیج، تمام آموزش‌های تخصصی سئو داخلی و تکنیکال و خارجی، کیوورد ریسرچ، سرچ کنسول + سه کتاب تخصصی به شما ارائه می‌شود.

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار