سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا-سئو

باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز).

منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید.

برای اینکه بدانید منظور از محتوای سئو شده چیست، این عبارت را به بخش های کوچکتر تقسیم می کنیم تا درکش برای شما آسان تر شود. اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید. اما به هر صورت وقتی صفحه محصولی در سایتتان ایجاد می‌کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه آن محصول را در یک دسته قرار دهید. سوالتون خیلی کلی است و بهینه سازی سازی محتوا هم یک مبحث خیلی طولانی است. پست وبلاگ و بلاگ‌نویسی برای افراد و کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد.

چطور محتوایی بهتر از رقبا تولید کنیم؟

جریمه‌های گوگل هم مانند جریمه رانندگی نیست که با پرداخت مبلغی رفع شود! حتی اگر برای مدت مشخصی مثلاً 3 ماه جریمه شوید و نتوانید رتبه‌ای به دست آورید و بعد جریمه‌تان برطرف شود، بازهم تأثیرات این اتفاق تا ابد همراه سایتتان خواهد بود. محتوای با کیفیت و با اصالت را از محتوای بی کیفیت و کپی تشخیص می‌دهد. بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد. و این امر باعث می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید.

از دیدگاه من اولین قدم برای یادگیری سئو، اینه که بفهمیم که سئو تریک و ترفند نیست؛ سئو مسیر میانبر نداره و برای رسیدن به موفقیت در موتورهای جست‌و‌جو، به استراتژی، تکنیک‌های اثبات شده و خلاقیت نیاز داریم. محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان از آن برای استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ پاسخ این سوال ساده… به دنبال ایده های تولید محتوا می گردید؟ در جای درستی هستید! در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید.

تعرفه تولید محتوا، گرافیک و سئو

فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم. پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به مجله خبری سئو ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید. ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. Title tag همان عنوانی است که در نتایج جستجوی گوگل برای کاربران به نمایش در می‌آید.

برای دیده شدن محتوا، به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیاز داریم تا وقتی کاربر یا مشتری بالقوه ما کلیدواژه ای را جستجو کرد، موتورهای جستجو، محتوای سایت ما را به او نمایش دهند. برای این منظور بهتر است با اصول سئو آشنایی بیشتری داشته باشید. فرقی نداره صاحب کسب‌وکار باشی یا بخوای تو زمینه تولید محتوا با سئو یه شروع قوی داشته باشی و وارد بازار کار شی. بهت قول می‌دم با استفاده از نکات تولید محتوای سئو شده که توی این دوره یاد می‌گیری، می‌تونی پیشرفت و نتیجه کارت رو خیلی خوب ببینی، فقط نیاز داره یکم صبور باشی و نکات رو رعایت کنی. من کنارتم تا همه تجربیاتم رو در اختیارت بذارم و توی کل این مسیر پر پیچ و خم ولی جذاب، کنارتم.

  • طبق اعلام گوگل محتوای صوتی می‌تواند تاثیرات بسزایی در رتبه‌بندی سایت‌ها داشته باشد.
  • برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید.
  • سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است.
  • این توضیحات می‌تواند کاربر را نیز تحت تاثیر قرار داده و او را به کلیک بر روی لینک ترغیب کند.
  • بازاریابی محتوا و به طبع تولید محتوا از راه های بسیاری قابل انجام است.
  • با این حال چیزی که در تولید محتوا بر اساس سئو مهم است، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در تگ H2 است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با