سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-سئو

در این مقاله اول کمی با مفهوم محتوای سئو شده آشنا می‌شویم، سپس سراغ تکنیک‌های سئو محتوا می‌رویم. بیشتر این تکنیک‌ها را در مقاله سئوی داخلی یاد گرفتیم، ولی اینجا آن‌هایی که مشخصا مربوط به محتواست را آوردیم تا در هنگام نوشتن یک چگ لیست کامل دم دستتان باشد. سئو کردن محتوا خیلی ساده است؛ کافیست هنگام نوشتن محتوا، تکنیک‌هایش را رعایت کنید و یک محتوای سئو شده رو سایتتان بارگذاری کنید و تحویل گوگل بدهید.

یعنی به جای این که کلمه به کلمه و خط به خط، کل متن را بخوانند، سعی می کنند به صورت کلی نگاهی به محتوا بیندازند و اگر بخشی از محتوا توجه آن ها را جلب کرد، آن بخش جذاب تر را مطالعه کنند. حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد. هميشه از خودتان بپرسيد كه چطور می توانید مجله خبری سئو با توجه به منابع و زمانی که در اختیار دارید، محتوایی تولید کنید که از رقبایتان بهتر باشد. داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد. اين داستان ها همچنين يك ابزار قدرتمند براي آموزش و متقاعد كردن مخاطب هستند. اين بدان معني است که باید همه ي تجربه های خود، در رابطه با پروژه اي كه دارید روی كار آن کا می کنید را روي هم بگذاريد.

آژانس بازاریابی نوین

در بسیاری از موارد هنگام نوشتن، به‌شکل طبیعی از کلمات یا عباراتی استفاده می‌کنید که با یکدیگر ارتباط معنایی دارند. چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند. خیلی پیش‌تر از سال ۲۰۰۸، مت کات مدیر تیم مبارزه با هرزنامه در گوگل به استفان اسپنسر (کارشناس سئو) تأکید کرد که در آدرس URL، وجود ۳ تا ۵ کلمه مطلوب است. آنهایی که طولانی‌تر هستند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمی‌کنند.

یک عنوان تاثیرگذار برای محتوا خود بنویسید.

امروزه، SEO به یک روش بازاریابی حیاتی و صنعت رشد تبدیل شده است. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید.

سئو محتوا هنوز هم یکی از مهمترین بخش‌های بهینه سازی سایت محسوب می‌شود. بدون تولید محتوای سئو شده عملا موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین زیر سوال خواهد رفت. بنابراین صاحبین سایت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای این بخش انجام دهند. در این مطلب سئودانان ،ضمن بررسی اهمیت تولید محتوا بر اساس سئو، به بررسی اصول سئو در تولید محتوا خواهیم پرداخت.

بازم ممنون بابت اطلاعات مفیدی که توی این صفحه به طور رایگان به اشتراک گذاشته بودید. آیا انجام این کار ممکن هست که از نظر سئو به ما آسیب بزنه؟ چون ما دقیقا همین کار رو برای ویدئو محصولاتی که خودمون داریم انجام میدیم. اول و دوم و سوم ممنون که این صفحه با همچین محتوای جامع و دقیقی فراهم کرده بودید سپاسگزارم ازتون. لینک بیلدینگ در سئو داخلی در ادامه به مبحث لینک بیلدینگ پرداخته می شود.

  • بايد سيستمتان را هرچه سريع تر (در اوايل شروع كارتان) راه اندازي كنيد؛ چراکه این گونه، زماني كه افراد جدید به تیمتان اضافه می شوند، کارها با سرعت بیشتری پیش می روند.
  • البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد.
  • شما باید برای هر محتوایی که تولید می کنید، یک استراتژی و برنامه داشتید.
  • همیشه به یاد داشته باشید که قبل از نوشتن محتوا حتما کلمه ی کلیدی مورد نظر را انتخاب کنید و از آن در عنوان ها و تگ ها و توضیحات استفاده نمایید .
  • ۲- در عنوان، تگ H2 و محتوا ، از کلمه کلیدی مورد نظر استفاده نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار