آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان-سئو

همه هدف تیم وبسیما این هست که کاربران روزی همچین کامنتی رو تو سایت قرار بدهند. همونطور که گفتین برای این صفحه برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گرفته و خیلی خوشحالیم که تونستیم محتوای مفید و کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم. پس از آن مشاهده فیلم های رایگان و مطالعه سایر کتاب ها مسیر را برای شما روشن میکند. در پایان شرکت در دوره های آموزشی میتواند سرعت و کیفیت یادگیری شما را افزایش دهد.

Algorithm چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

مثلا ممکن است نوشته باشد crawled currently not indexed یعنی صفحه توسط گوگل دیده شده ولی هنوز ایندکس نشده است. مسیر یادگیری مجله خبری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کرده‌ایم. در تجارتی که قواعد آن به سرعت در حال تغییر هستند زمان ارزش بسیاری زیادی دارد.

سئو؛ عملیات بهینه‌سازی مداوم یک وب‌سایت برای کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل و سایر موتورهای جستجو است. با کمک تجزیه و تحلیل رقابتی، صفحات خود را برای ارتباط و جامعیت بهینه کنید. با استفاده از ابزار TF-IDF (حسابرس وب سایت) می توانید لیست کاملی از اصطلاحات و مفاهیم مرتبط را که توسط تعداد زیادی از رقبای برتر خود استفاده می شود، کشف کنید.

بدیهی است که گام بعدی آماده‌سازی این است که کلمه کلیدی صفحه و موضوع اصلی صفحه مشخص باشد. صفحه اصلی یا Homepage از نظر گوگل مهم‌ترین صفحه سایت است. پس می‌توانیم از صفحه اصلی سایت؛ صفحات مهم سایت را تقویت کنیم. ساختارسازی سایت یکی از مهم‌ترین مباحث تاثیرگذار در رتبه‌بندی سایت است و ما جزو اولین سایت‌ها در ایران بودیم که به صورت حرفه‌ای به مبحث ساختارسازی سایت در سئو پرداختیم.

  • حالا قصد دارم یک سایت جدید با دامین جدید و همون مطالب سایت قبلی ایجاد کنم و با دات نت روش کار کنم تا همه موارد رو ریز یه ریز بتونم کنترل کنم برای سئو.
  • در این مدت، وقت شما هم صرف خواندن تئوری‌های سئو و هم انجام تمرینات عملی خواهد شد.
  • احتمالا متنی که برای عنوان و توضیحات صفحه درج کردید ارتباط معنایی با کلمه هدف یا محتوای صفحه ندارد.
  • در این نوع از محتواها؛ یک صفحه درست می‌کنیم و آمارهایی که در هیچ جای دیگری وجود نداشته باشد؛ کاملا واضح باشد و توسط خودمان جمع‌آوری شده باشد ارائه می‌کنیم.
  • با توجه به بروز رسانی گوگل مفهوم سئو سایت از بهینه سازی برای موتورهای جستجو به بهینه سازی برای کاربر اطلاع رسانی درست و محتوای کاربردی تغییر کرده است.

یکی از اصطلاحاتی که در زمان آموزش سئو با آن آشنا می شوید، پنالتی شدن است. اگر در زمان سئو سایت، به قوانین گوگل را توجه نکنید و مرتکب خطا شوید، گوگل شما را جریمه می کند. به این ترتیب که کلمه کلیدی مورد نظر یا صفحه سایت را از نتایج جستجوی خود حذف می کند و یا به آن ها رتبه ای نمی دهد. از این ترفند می توان برای لینکسازی داخلی سایت و بهبود رتبه سئو سایت کلی استفاده کرد. در نتیجه میزان مشتریان و مقدار فروش محصولات یا ارائه خدمات شما افزایش می یابد.

با افزایش ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است. اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.

تبلیغات دیجیتال راه نجات کسب‌وکارها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار