سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین-سئو

دقت داشته باش که اغلب ابزارهای مرتبط با کلمات کلیدی رتبه سایت شما رو در صورتی در 15 تا 20 صفحه اول گوگل نباشید، نشون نمیدن. در این شرایط کمی صبور باشید، بعد از اینکه شما در صفحات نتایج جستجو قرار گرفتید، این ابزارها شروع به دنبال کردن رتبه سایت در اون کلمات کلیدی می کنند. طبق گزارش بسیاری از متخصصین مجله خبری سئو، گوگل در رتبه بندی صفحات متکی به متا تگ ها نیست و حتی بسیاری از آنها از دید گوگل منسوخ شده هستند. با این حال هنوز متا تگ ها اطلاعات مهمی را درباره صفحه به موتورهای جستجو منتقل می کنند. به واسطه فراهم کردن اطلاعات بیشتر برای وب سایت می توان به افزایش نرخ کلیک آن امیدوار بود.

از استفاده بیش از حد و غیر ضروری و نا مفهوم کلمه کلیدی در جای جای متن خودداری کنید. متن را برای ربات گوگل بهینه سازی نکنید و همواره کاربران خود را در نظر داشته باشید. هیچکس متن‌ نامفهومی که توسط گوگل ترنسلیت ترجمه شده‌ و قابل خواندن نیست را دوست ندارد. نگارش متون بی‌کیفیت تاثیر منفی بر دیدگاه کاربر درباره اعتبار سایت شما می‌گذارد.

  • سرعت بارگذاری سایت یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در گوگل است.
  • مهمتر از همه سئو به منزله رقابتیست که رقبای آن بیکار ننشسته و مطمئنا همزمان با شما در حال فعالیت هستند و کنترل میزان فعالیت آنها در اختیار شما نیست.
  • مطالعات بسیاری در این زمینه نشان می دهد که وب سایت های در صدر نتایج جستجو حداقل از 2000 کلمه محتوا برخوردار هستند.
  • دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود.
  • شما باید کاری کنید که کاربر تشویق شود تا مطالب وب سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.
  • کاربران دوست دارند بخوانند، گوش دهند، تماشا کنند و اگر دوست داشتند با دیگران به اشتراک بگذارند.

مواردی از قبیل محتوا، کلمات کلیدی، آدرس صفحات، تصاویر و ده ها استراتژی دیگر در سئو داخلی پیاده سازی می شود. به زبان ساده، بهینه سازی بدون داشتن برنامه ریزی و استراتژی صحیح معمولا نتایج خوبی ندارد و گاهی کم کاری و یا حتی استفاده ی بیش از حد از بهینه سازی سایت، سرمایه گذاری شما در این بخش را به هدر می دهد. یکی از راه‌هایی که در استراتژی سئو مطرح است، همین مسئله وبلاگ نویسی است.

لینک‌سازی داخل سایت

فاکتورهای متعددی مانند سرعت نمایش صفحه، خوانایی و دسترسی به محتوا، اعتبار سایت و نویسنده و … می‌توانند بر تجربه و رضایت کاربر تاثیرگذار باشند. در سئو یک سایت فروشگاهی شما می بایست ابتدا از دسته بندی های اصلی سایت خودمی بایست سئو را شروع نمایید سپس به سراغ محصولات سایت خود بروید. در کل اصول برای همه سایت ها یکسان می باشد ولی در یک سایت فروشگاهی به علت تعداد صفحات زیاد در دسته بندی ها و محصولات می بایست می بایست یک برنامه ریزی دقیق نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت سئوکار در ارتباط باشید. من همیشه سعی می کنم جهت بهینه سازی از ابزارهای موز استفاده کنم. ابزارهای موز یکی از بهترین ابزاهای سئو سایت است فقط به نظرم تنها ایرادی که این محصول دارد قیمت به نسبت بالا آن است.

چرا دیجیتال مارکتینگ شما برای نفس کشیدن به سئو نیاز دارد؟

فروم‌های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. به سوالات پاسخ دهید و در پیام هایی که قرارداده شده است نظر بدهید. این به شما کمک می کند که یک فرد متخصص شناخته شوید و باعث افزایش شهرت شما می‌گردد.

Zombie Page چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار