سئو چیست؟ وبیما راهکارهای هوشمند بازاریابی و برندینگ دیجیتال-سئو

Results – نمایش نتایج مناسب براساس محتوای ایندکس شدهدر این مرحله موتور جستجوگر بر اساس جستجوی کاربر نتایج مرتبطی را به کاربر نمایش می‌دهد و بر اساس الگوریتم خود رتبه بندی می‌کند. این دو موردی که از آنها نام بردیم مواردی هستند که می‌توانند مطالعه یک محتوا را برای کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت شما آزاردهنده و دشوار کنند. همچنین می‌توانند به راحتی کیفیت محتوای شما را کاهش دهند و به آن ضربه بزنند. در نتیجه اگر از این دو ترفند برای سئو صفحات وب سایت خود استفاده می‌کردید بهتر است که این کار را متوقف کنید تا بیشتر از این به سئو وبسایت شما آسیبی وارد نشود.

تاریخچه شروع سئو

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله ما با موضوع “چند مقاله در هفته بنویسیم” را مطالعه کنید. اگر تصمیم گرفتید که سئو سایت را خودتان انجام دهید یا تیم داخلی قدرتمندی داشته باشید؛ یادگیری سئو از مرجعی معتبر مثل وبسیما مجله خبری سئو و شرکت در دوره‌های تخصصی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از آموزش فردی و سازمانی گرفته تا اجرای کامل پروژه و مشاوره حرفه‌ای. برای آشنایی بیشتر با تیم وبسیما و مدل کاری ما به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه کنید.

Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری چیست؟

استفاده از عنوان های جالب و جدید، کاربران بیشتری را به صفحه شما هدایت می کند. بک لینک، به لینکی گفته می شود که از یک سایت به سایت دیگر داده می شود. به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک نامیده می شوند. با استفاده از بک لینک ها می توان رتبه وب سایت و سئوی خارجی را بهبود بخشید. استفاده از بکلینک، اصول خاص خود را دارد و اگر بدون برنامه، از هر سایتی بک لینک بگیرید، قطعا جریمه می شوید و سئوی سایت شما منفی خواهد شد.

لینک سازی به وب سایت شما کمک می‌کند تا اعتبار خود را افزایش دهند و ترافیک بیشتری به دست بیاورد. لینک‌ها وسیله‌ای هستند که کاربران و بازدیدکنندگان به وسیله آن می‌توانند بین صفحات اینترنت هدایت شوند. در حقیقت اینها معیارهای بسیار مهمی برای موتورهای جستجو نظیر گوگل هستند. زیرا در تعیین اینکه کدام یک از سایت‌ها برای کدام کلید واژه‌ها رتبه بهتری به دست بیاورند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حین تبلیغ، باید این کار را به روشی بهینه برای موتورهای جستجو نیز انجام دهد. اولین مورد از مطالعات سئو خارجی ایجاد مقالات تبلیغاتی و انتشار این مقالات است. نوشتن مقالات تبلیغاتی مناسب برای حوزه تجاری شما عاملی است که تأثیر مثبتی بر پیشرفت سایت در موتورهای جستجو دارد. یکی دیگر از روش های سئو خارجی، بک لینک است که به عنوان فرآیند دریافت لینک از سایت های دیگر بیان می شود. لینک هایی که از سایت هایی دریافت می کنید که با وب سایت شما سازگار هستند، شناخت شما را توسط موتورهای جستجو افزایش می دهند. با این حال، مطمئن شوید که کیفیت سایتی که به آن لینک می دهید بالا باشد.

دقت داشته باشید که هیچ زمان نمی توان تاثیری که یک لینک بر روی وب سایت می گذارد را اندازه گیری کرد. پروفایل های شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیز می توانند در موتورهای جستجو رتبه بندی شود. به همین دلیل افرادی که می دانند سئو چیست و در آن تخصص دارند، می توانند درآمد بسیار زیادی داشته باشند. از استفاده بیش از حد و غیر ضروری و نا مفهوم کلمه کلیدی در جای جای متن خودداری کنید. متن را برای ربات گوگل بهینه سازی نکنید و همواره کاربران خود را در نظر داشته باشید.

اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. گاهی اوقات RankBrain به یک صفحه جایگاهی بیشتر از لیاقتش می‌دهد و اگر نرخ تبدیل آن بالاتر از میانگین نرخ تبدیل باشد، گوگل متوجه می‌شود که جایگاه این صفحه در نتایج باید تثبیت شود. روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند. به این معنی که اگر سایت خود را روزانه بروز می‌کنید این ربات‌ها به صورت روزانه به سایت شما سر می‌زنند و مطالب شما را می‌خوانند و یا اگر ماهیانه سایت شما بروز می‌شود این ربات ها به صورت ماهیانه به سایت شما سر می‌زنند. وجود همچین مواردی خواندن متن را برای مخاطبانتان سخت و آزار‌دهنده می‌کند و از کیفیت محتوایتان می‌کاهد. Java یکی دیگر از زبان‌های برنامه نویسی است که در ساخت نرم افزار‌ها، بازی‌های ویدئویی، اپلیکیشن‌های موبایل‌های هوشمند و پلاگین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ریدایرکت 302 به این معنی است که صفحه‌ای که کاربر و موتور‌های جستجو به دنبالش هستند، روی URL دیگری در HTTP نسخه 1.1 پیدا شده اما موقتا به HTTP نسخه 1.0 منتقل شده است.
  • یک تحقیق نشان داده که از سال 2015، CTR نتایج سرچ ارگانیک بیش از 40 درصد در موبایل کاهش داشته است.
  • در گذشته که تعداد سایت‌ها کمتر بود، موتورهای جستجو با معیارهایی مانند سرعت بارگذاری، عنوان‌های مناسب و محتوای استاندارد و… آن‌ها را از نظر سئو رتبه بندی می‌کردند.
  • پروفایل های شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیز می توانند در موتورهای جستجو رتبه بندی شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار