سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-سئو

گوگل روز گذشته مقاله‌ای با عنوان What webmasters should know about Google’s core updates (آنچه که باید وب مستران درباره… اگر نیاز به خدمات سئو دارید، می توانید با تیم ما همکاری کنید. یکی از دوستانم که سئو سر در میاره این سایت رو معرفی کرد، فقط نمی دونم از کجا باید شروع کنم به خوندن. و این که می خوام توی این مدت که داریم انتقال رو انجام میدیم از نتایج گوگل که الان هستیم پائین نیایم.

آموزش سئو خارجی به همراه تکنیک‌های کلیدی

2- معیار گوگل محل قرار گیری محتوا در تگ‌های HTML و موقعیت نمایش آن به کاربر است. درج تگ h1 در پایین صفحه استراتژی درستی نبوده و به این معنی نیست که محتوای صفحه از آنجا آغاز می‌شود. نوع ویدیو، منابع در دسترس در هاست و سرور، استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی پلتفرم‌های اشتراک ویدیو از جمله عواملی هستند که در انتخاب بستر ویدیو باید مورد توجه قرار بگیرند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ویدیو را روی سایت خودم بگذارم یا آپارات در سری کلاف محتوا را مطالعه کنید.

همواره به خاطر داشته باشید که صفحات بدون تگ، کمتر دیده و خوانده می شوند. بدون تگ، یک پل ارتباطی موثر را با سایر متون از دست می دهید. اگر می خواهید وب سایت شما بهتر شود، باید از Backlink استفاده کنید. بک لینک فرآیند دریافت لینک از هر وب سایت سازگار با مجله خبری سئو و با کیفیت بالا است.

در مورد طراحی می توان به مواردی چون سرعت بارگذاری و منو های ناوبری متاها و ویژگی هایی چون Breadcrumbs اشاره کرد. ضمن اینکه در فوتر سایت می‌توانید به صفحات مهم سایتتان با کلمه کلیدی دوم یک صفحه مهم نیز لینک بدهید تا محور موضوعی یک صفحه را بیشتر برای گوگل واضح کنید. تحقیق کلمات کلیدی روی تمام کارهای آینده سئو سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. به همین علت نیاز است روی این بخش زمان و تمرکز خیلی زیادی بگذارید. به صورت کلی، هر پیامی که بدون اجازه و توافق قبلی برای کاربر ارسال شود اسپم نام دارد. مهم نیست که پیام در چه موردی باشد (تبلیغاتی، اطلاع رسانی، درخواست عضویت و…).

بعد از ماه‌ها تحقیق و کدنویسی موفق شدیم در آکادمی سئو سفینه ابزار سئو کبوتر را برای این کار طراحی کنیم و بعد از آن امکانات دیگری نیز به ابزار سئو کبوتر اضافه کردیم. مثلا اگر سایت شما در حوزه فروش عطر و ادکلن است؛ کلمات بذر شما عطر و ادکلن می‌شوند. گوگل الگوریتم‌های بسیار زیادی دارد و این الگوریتم‌ها آپدیت و بروزرسانی می‌شوند. اینکه فقط بگویید پیشرفت داشته‌ایم برای کارفرما قابل قبول نیست. در این مواقع ارائه KPI قابل سنجش می‌تواند اعتمادسازی کند تا همکاری را ادامه دهید. مثلا بعد از ۳ ماه از آغاز پروژه؛ اگر کارفرما از شما گزارش بخواهد باید اطلاعات دقیق و قابل سنجش ارائه دهید.

محتوای Seo Friendly محتوایی است که به گونه‌ای ایجاد شده باشد که موتور‌های جستجو به آن رتبه‌های بالایی دهند. پس از سئو ترافیک سایت به صورت مفید و هدفمند بالا می‌‌رود و می‌‌توانید فروش خوبی داشته باشید. در این حالت شما مبلغ عملیات سئو را پرداخت می‌کنید و کار را واگذار می‌کنید، معمولا اکثر مسئولیت‌ها به عهده فرد سئوکار است ولی در اکثر پروژه‌ها مسئولیت تولید محتوا و بهبود سایت را به عهده شما می‌گذارند.

  • سئو تکنیکال به تمامی جنبه های فنی وب سایت که روی سئو تاثیر گذار است، می پردازد.
  • فایل htaccess یک فایل مدیریتی است که برای سایت‌های وردپرسی و سایر سایت‌هایی که روی سرور apache کار می‌کنند (مثلا سایت‌هایی که با php برنامه‌نویسی شده‌اند) قابل دسترس است.
  • در پایان می‌آموزید سئو چه Kpiهایی دارد و ۲ بخش اصلی سئو چه هستند.
  • با توجه به اینکه بیشتر منابع معتبر و بین‌المللی به زبان انگلیسی در اینترنت منتشر می‌شوند، برای استفاده از آن‌ها باید درک مناسبی از مطالب به این زبان داشته باشید.
  • تعداد بالای بازدید از یک سایت، رتبه آن را در صفحه نتایج موتور جستجو بهبود می بخشد.
  • نمی‌توان از بین این دسته‌ها تنها برخی را انتخاب کرد و فقط در همان حیطه فعالیت نمود.
از تولید صفحات جداگانه برای کلمات کلیدی با املای های متفاوت فارسی بپرهیزید. مثلا صفحه ای برای کلمه کلیدی باتری و صفحه دیگری برای باطری تولید نکنید. برای گرفتن رتبه برای هر دوی این واژه ها کافیست که به یک صفحه با هر دو کلمه لینک بدهید. این نکته در باره واژههای مانند “طراحی سایت در کرج” و “طراحی سایت کرج” نیز صدق می کند. بجای آنکه دو صفحه مجزا برای رتبه گرفتن در هر دو حالت دارای ” در” و فاقد “در” ایجاد کنید.

مثلا اگر نام سایت شما buydress.com باشد کسب جایگاه در نام دامنه هم کار دشواری خواهد بود. اگر نام دامنه یونیک بوده و عبارت دشواری نیست پیشنهاد میکنیم از یک مشاور برای بررسی دقیق وضعیت تکنیکال سایت کمک بگیرید. یدونه صفحه دارم که بازدید خوبی داره و روزانه بین 300 تا 400 تا کلیک از گوگل داره. من بعد از لینک های منو، لینک این صفحه ای که میخام بیارم بالا رو توی این صفحه پربازدیدم گذاشتم و مثلا پیشنهاد دادم که این صفحه ام رو هم بازدید کنید و ربات های گوگل از اون لینک وارد این صفحه هم بشوند.

الگوریتم سندباکس

در ادامه این راهنما مهمترین فاکتورهای رنکینگ سایت‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. عوامل مختلفی بر رتبه شما در یک عبارت تاثیرگذار هستند و محتوا نیز یکی از آنهاست. معمولا رتبه بندی گوگل یک فضای رقابتی است و جایگاه سایت ها در مقایسه با سایر صفحاتی که در آن حوزه فعالیت میکنند تعیین میشود. در نظر بگیرید که اگر این سایت بر روی محتوای خود نیز سرمایه گذاری مناسبی کرده بود شاید در حال حاضر نتایج به مراتب بهتری کسب میکرد. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار