سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب-سئو

در نسخه رایگان، اطلاعات کلی در اختیار کاربران قرار می گیرد اما با استفاده از نسخه پولی می توانید به اطلاعات جامع و کاملی دسترسی پیدا کنید. ابزار Ahrefs شرایطی را فراهم می کند تا سئو کار بتواند تعداد بک لینک های یک سایت، تغییرات و تحوالات ایجاد شده روی بک لینک ها را بررسی و آنالیز نماید. همچنین اطلاعات ارزشمندی درباره ارزش رتبه بندی بک لینک های ایجاد شده در سایت ها به کاربران می دهد.

البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد. گوگل از بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی سایت‌ها استفاده می‌کند و الگوریتم‌های گوگل دائما در حال تغییر هستند.

Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم می‌کند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند. Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند. گوگل نیز آگهی این افراد را، در‌صورتی که مرتبط با نوع محتوا و بازدید کنندگان سایت‌هایی که در Google AdSense ثبت نام کرده‌اند باشد، به سایت‌های داوطلب می‌دهد. صاحبان سایت‌ها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجا‌ی صفحات وبسایت خود که می‌خواهند قرار دهند.

راهنما و انجمن پشتیبانی گوگل

کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می‌گذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل می‌فهمانند که این سایت خوب نیست. حالا یکی از عوامل تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکس‌ها! با بهینه کردن مجله خبری سئو حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم. توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla کمک بگیرید.

اما در اینستاگرام می‌توانید به صورت غیر مستقیم بک‌لینک بسازید. یعنی محتوایتان را در معرض دید قرار می‌دهید و افراد ممکن است در سایت خودشان به محتوای شما بک‌لینک بدهند. در این روش؛ شما نظر ده‌ها متخصص در مورد یک موضوع را جمع‌آوری می‌کنید و در صفحه می‌نویسید. مثلا محتوایی با موضوع معایب استفاده از تبلیغات کلیکی درست می‌کنید و از ده‌ها متخصص این حوزه می‌خواهید نظر خود را در حد ۲ پاراگراف برای شما ارسال کنند.

برای پیروزی در یک جنگ بزرگ نیازمند استراتژی مناسب، نیروهای شجاع و تعلیم دیده، شناخت و آنالیز رقیب، امکانات و ادوات کارآمد و آنالیز و تصمیم گیری در لحظه هستیم. تفاوت اصلی دوره آموزشی با کتاب یا مقالات سئو، انتقال تجربه در کنار دانش است. در این دوره های آموزشی شما از تجربه متخصصین وبسیما طی سالها فعالیت حرفه ای بهره مند میشوید، مسیر درست را می شناسید و بدون ترس از اشتباه فعالیت خود را در زمینه سئو آغاز میکنید. با نظر شما موافقیم و بسیار خوشحالیم که این صفحه و اطلاعات آن از نظر شما مفید بوده است.

به همین دلیل است که، گوگل مدام سایت و محتوای آن را بررسی می‌کند و از هر نظر مورد سنجش قرار می‌دهد. بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می‌‌‌گیرد. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است. یعنی اگر کاربری در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می‌شود. SEO از واژه های search engine optimization برداشت شده و به معنای “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” است. در سئو، سئوکار با توجه به علم و تجربه خود، فاکتورهای لازم برای بهینه شدن سایت را در آن پیاده سازی کرده و سعی میکند هر صفحه از آن را “روی کلمات” مربوطه، در نتایج جستجو به رتبه بهتری برساند.

  • پیشنهاد میکنم یک مقاله یا یک راهنمای اولیه برای معرفی فعالیت ها و استراتژی های خود ایجاد نمایید و در همان ابتدا در اختیار کارفرما قرار دهید.
  • خیلی از افراد که شروع به یادگیری سئو می‌کنند، تنها گزینه مدنظرشان این است که سئوکار شوند و پروژه انجام دهند یا در یک شرکت به عنوان متخصص سئو استخدام شوند.
  • گوگل به منظور نمایش بهتر نتایج به کاربران دائما در حال تغییر روش رتبه بندی سایت‌ها در صفحه نتایج جستجو است.
  • در این زمینه ما یک دوره جامع تبلیغات گوگل ادوردز در فرین آکادمی تولید کرده ایم که میتواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد.

برای شروع می‌توانید مطالبی که در این راهنما مطالعه کردید را به کار ببندید. بسیاری از سئوکاران و وبسمتران به اشتباه به این باورند که ارجاع دادن به سایت‌های دیگر منجر به ترک سایت توسط کاربر خواهد شد و تاثیر منفی بر سئو سایت و اسپم اسکور سایت دارد. اما حقیقت این است که از نقطه نظر سئو ارجاع به منابع با کیفیت تاثیر مثبت بر سئوی سایت شما خواهد داشت. یک اقدام ضروری در سئوی سایت، ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول است. در تصویر زیر نحوه ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول نمایش داده شده است.

سئو سایت چیست و چرا سئو سایت مهم است

از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است. یعنی از‌طریق تولید محتوای خوب، ارزشمند، مرتبط و مفید به جذب و حفظ مخاطب بپردازیم و اینگونه سئو‌ی سایت خود را ارتقا دهیم. به بیان دیگر، بازاریابی محتوایی فراهم آوردن محتوای کارآمد، مفید و مرتبط برای مخاطبان بمنظور حل مشکل و کمک به آن‌ها، به جای سخنرانی سر دادن پیرامون محصولات یا خدماتمان است. همان HTTP است اما به حالت Secure شده است که گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این موضوع به بهینه سازی سایت شما کمک می‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار