آموزش سئو خارجی به همراه تکنیک‌های کلیدی یکتانت-سئو

احتمالا داستان هنسل و گرتل را شنیده‌اید که برای آنکه در جنگل گم نشوند و بتوانند راه برگشت به خانه را پیدا کنند، تکه نانی که به همراه داشتند را خرد کرده و پشت سرشان به زمین می‌ریختند. علت نام گذاری این ابزار در دنیای دیجیتال امروز نیز همین است. یک صفحه والد، می‌تواند چندین صفحه فرزند داشته باشد اما صفحات فرزند، می‌توانند تنها یک صفحه والد داشته باشند. علاوه بر آن، یک صفحه فرزند می‌تواند صفحات خواهر و برادر نیز داشته باشد. برای مثال، صفحه “استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال” را بعنوان صفحه والد در نظر بگیرید. در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود.

برای مخفی کردن لینک‌ها از دید ابزارهایی مثل MOZ هیچ راهی وجود ندارد مگر آنکه سایت مورد نظر دسترسی ربات‌های مربوط به این ابزار را مسدود کرده باشد. حدس خودم اینه که آنها یا بک لینکها را مخفی کرده اند و یا سایتهایی با آتوریتی بالا را به سایت هدف ریدایرکت کرده اند. مقالات تخصصی معمولا دانش ما را در یک حوزه یا تکنیک خاص تقویت میکنند ولی پیدا کردن ارتباط میان آنها یا اولیت هرکدام کار ساده ای نیست و در درازمدت بیشتر موجب سردرگمی میشود. مطالعه کتاب نقش مهمی در یادگیری دارد چرا که مفاهیم را با مسیری مشخص و منطقی به خواننده منتقل می‌کند. در حال حاضر گوگل، امکان نمایش ستاره را در صفحاتی که از جنس مقاله یا خبر هستند غیرفعال کرده است.

لینک سازی هدفمند

راه ورود ربات‌های خزنده به صفحات و وب‌سایت‌ها هم لینک‌های ورودی است. بیشتر هزینه این قسمت مربوط به خرید و گرفتن بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی است که هر سایت منتشرکننده و لینک دهنده تعرفه‌های ثابت و مشخصی دارد. همچنین صاحبان سایت و وب‌مستران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای سئو خارجی، با پلتفرم‌های این حوزه همکاری کنند. یکی از پلتفرم‌های حاضر در این صنعت که به نوعی مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم انتشار و خرید رپورتاژ آگهی است، پلتفرم تریبون است. تریبون به واسطه همکاری با بسیاری از سایت‌های پربازدید و خبری و معتبر، پکیج‌های تخفیفی مختلفی برای مشتریان درنظر گرفته است.

ما تلاش کردیم که نقطه نظرات افراد مختلفی را جمع آوری کنیم و همچنان در حال تکمیل و به روزرسانی این صفحه هستیم. اگر شخص خاصی مورد نظر شماست که میتوان از نظر تخصصی او بهره مند شد به ما اطلاع دهید تلاش میکنیم تا به لیست متخصصین اضافه کنیم. در حال حاضر دورهمی ها و برنامه های متنوعی در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ برگزار میشود که هدف اصلی آنها افزایش آگاهی عمومی و شکستن همین فضای بی اعتمادی در جامعه است. البته شما با حضور در کلاس میتوانید ویدئو ضبط شده دوره را به همراه یک مدرک معتبر از وبسیما آکادمی دریافت کنید. نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. وقتی داشتم نظرات کارشناس های سئو رو توی این صفحه میخوندم به نکته جالبی رسیدم.

  • اگر سئو تکنیکال را استانداردسازی سایت با معیارهای گوگل بدانیم؛ می‌توانیم بگوییم تمام سئو؛ سئو تکنیکال است.
  • هم کیفیت زیادی دارد و هم می‌توانیم به بهانه‌های مختلف و طوری که کاربر آزار نبیند از درون مقالات به صفحات مهم و مرتبط لینک بدهیم.
  • اگر چه ممکن است نتوانند با شرکت های بزرگ در زمینه تبلیغات رقابت کنند، اما باز هم سئو می تواند تاثیر خوبی بر روی کار آن ها داشته باشد.
  • کافی است سئو On-page که در بخش تولید محتوا توضیح دادم را رعایت کنید.
با حذف تگ‌های اضافی و صفحات کم ارزش صفحات نمایش داده شده در این بخش نیز به مرور کاهش می‌یابد. دوره جامع سئو بیش از 50 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مشاهده کل ویدیوها و تمرین کردن آنها نزدیک به 2 ماه زمان نیاز خواهید داشت.

از طرف دیگر سایتی برای دوست و بهتر بگویم برادر عزیزی در زمینه کشاورزی در یکی از روستاهای گیلان طراحی کردیم که اکنون بعد از گذشت زمان کمی به یک سایت عرضه نهال مثمر به کل ایران تبدیل مجله خبری سئو شده است. سلام، سرویس کلود فلیر ایران را تحریم کرده است، پیشنهاد می کنیم از جایگزین های ایرانی استفاده نمایید. اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

آیا می‌توانم سئو‌ی سایتم را خودم انجام دهم؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار