سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-سئو

آیا روش لندینگ برای این کلمات هم قابل استفاده است؟ فکر می کنم توی ویدیو به این اشاره کردین که برای صفحات لندینگ روش تولید محتوای لندینگ رو استفاده نکنیم. با اضافه کردن ویدیو ، فایل صوتی و یا تصویر مناسب باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت باعث بهبود رتبه صفحه در نتایج سرچ گوگل شوید. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینک‌هایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد.

درصورتى كه كلمه تان از اين ارزيابى سربلند بيرون آمد، می توانید از آن برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، استفاده کنید. در غیر این صورت، بهتر است فعلا از آن ها برای سئو محتوا های درون سایتتان استفاده نکنید. می توانید آنها را در انتهای لیست کلمات کلیدی منتخب خود قرار دهید و بعد ها که سایتتان ارزش و اعتبار بیشتری گرفت، از آنها برای تولید محتوای مناسب برای سئو استفاده کنید.

با استفاده از بازاریابی محتوا و تولید محتوای ارزشمند می توان کاربران را راغب به استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر خود کرد و از این راه به کسب درامد پرداخت. بازگشت سرمایه در فرایند بازاریابی محتوا، در صورت اجرای درست بسیار بالاست و به همین دلیل رادزاد خدمات تولید محتوا را برای هر گونه سایتی پیشنهاد می کند. رادزاد با بررسی سایت شما و نیاز شما به نوع محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا را برای شما پیاده سازی کرده و محتوای مناسب و جذب کننده ترافیک برای شما تولید می کند. میزان ارتباط یک صفحه عموما با توجه به محتوای متنی موجود در آن صفحه سنجیده می‌شود. اما عکس‌ها و ویدیوها بدون شک باعث تعامل هرچه بیشتر کاربران خواهد شد.

برای بازاریاب، عادی است که بپرسد طول محتوا چقدر باید باشد. بهترین پاسخ این است که «هر چقدر که لازم است.» به‌عنوان یک قانون کلی، باید مطمئن باشید محتوای شما آن‌قدر عمیق هست که موضوع را پوشش دهد. سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است. عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند. بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد.

همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

مثلاً اگر مقاله شما راجع به سئو داخلی باشد و قبلاً یک مقاله راجع به سئو خارجی داشته باشید، لینک دادن به آن کار بسیار خوب و مفیدی است. راهنماها معمولاً به چند صفحه وب تقسیم می‌شوند و نویسنده‌ها ترجیح می‌دهند که آنان را بخش‌بندی کنند، با اینکه بهترین راه همان تولید راهنمای یک صفحه‌ای است که دسترسی به آن را راحت-تر مجله خبری سئو از قبل می‌کند. به‌عنوان‌مثال در طی کمپین‌های سئو که برگزار می‌کنید گوگل بسیار سخت‌گیرتر از قبل شما را زیر نظر می­گیرد و کوچک‌ترین حرکت اشتباهی می‌تواند باعث جریمه دوباره شما گردد. بنابراین اگر قصد دارید بازاریابی خودتان را تنها بر اساس موتورهای جستجو بنا کنید، باید صبر ایوب و تحمل زیادی داشته باشید.

تکرار کلمه کلیدی یا چگالی کلمه کلیدی، یکی از چالش‌های بزرگ نویسندگان محتوا است. سوال این است که چند بار باید کیورد را در مقاله خود وارد کنیم؟ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، اما می‌توان یک جواب کلی برای آن پیدا کرد. کلمه کلیدی باید به اندازه‌ای باشد که گوگل آن را تشخیص دهد و نباید آنقدر زیاد باشد تا مقاله دچار keyword stuffing شود. برای جلوگیری از این کار بهتر است از کلمه کلیدی مترادف استفاده کنید.

۷. استفاده درست از عکس و ویدیو

یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید. اگر می‌خواهید در هر کلمه کلیدی در گوگل رتبه بگیرید باید با اصول روز سئو محتوایی و تولید محتوا آشنا باشید. خاص ترین خدمات مربوط به تولید محتوا را می توانید از سایت تخصصی سئو محتوا دریافت کنید. تیم سئو محتوا در خدمت شما ست تا انواع تولید محتوا مورد نیاز تان را با بالاترین کیفیت ارائه دهد به شمایانی که قصد دارید در بازار کسب و کار و دنیای وب بدرخشید.

یعنی محتوایی که تولید و منتشر می کنید باید برای کسی که کوئری را سرچ می کند، هر چیزی را که لازم دارد بدهد. محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد … اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد. همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد داشتن پاراگراف‌های کوتاه در متن باعث می‌شود تا خواندن مطلب برای مخاطب آسان‌تر شود. کوتاه سازی پاراگراف هاتجربه کاربررا بهبود می بخشد و اثر مثبتی بر جای می‌گذارد. همچنین عناوین پست باید در یک نگاه قابل خواندن باشد؛ یعنی بتوان آن را با یک نگاه فهمید.

علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید. پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد. در این مطلب قصد داریم به 13 راهکار و ترفندی اشاره کنیم که به تسلط یافتن شما در نوشتن محتوایی با پتانسیل دست یابی به رتبه بالا، کمک کند. می بینید که چندین مرتبه از لیست های عددی یا نقطه گذاری شده برای فرمت بندی متن استفاده کرده ایم.

کلیدواژه هدف یا کلمه کلیدی اصلی در پاراگراف اول

خلاصه محتوا، یک دید کلی از چیزی است که شما سعی دارید با محتوا به آن برسید. اگر در نوشتن پاراگراف هاي كوتاه مشكل داريد، احتمالاً مجبور می شوید قسمتی از آن را حذف کنید یا آن را دوباره به زبانی ساده تر بازنویسی کنید. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، ابزار و يا نرم افزار باشند، پس شما بايد يك ابزار يا يك قطعه نرم افزاری با ارزش ١٠ برابر آن را توليد كنيد. براي مثال، اگر رقبايتان با مقالات ٢٠٠٠ كلمه اي رتبه بندي شده اند، شما ميتوانيد با ايجاد يك منبع ١٠,٠٠٠ يا ٢٠,٠٠٠ كلمه اي ارزشتان را ٥ تا ١٠ برابر بالا ببريد. در ویدیو توضیح دادم که استفاده از تگ های هدینگ قوانین استفاده خاص خودش رو داره و اگر درست از تگ های هدینگ استفاده بشه خیلی تاثیر گذاره. این روزها خواندن کتاب‌های الکترونیکی که در قالب فایل‌های PDF یا ePUB منتشر می‌شوند طرفداران زیادی پیدا کرده است.

  • می‌بینید که عنوان با کلیدواژه (عبارت کلیدی) آغاز می‌شود و در ادامه، با چند پرسش اساسی دنبال می‌شود.
  • هر مجموعه و کسب و کاری که برای بازاریابی رو به استفاده از روش‌های کانتنت مارکتینگ می‌آورد، به تولید محتوای…
  • لینک دادن به وب‌سایت‌های باکیفیت دیگر که به موضوع کاری ما مرتبط هستند، کمک بسیار زیادی به افزایش رتبه و کیفیت وب‌سایت ما می‌کند.
  • به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار