آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-سئو

برای مثال در تیتر همین محتوا از عبارت «اصول سئو محتوا در 6 گام» استفاده شده که باعث می‌شود نرخ کلیک و تبدیل بیشتر باشد. همچنین در داخل متن از آمارها، جداول و اینفوگرافیک‌ها تا حد امکان استفاده کنید. تمام محتوا با محوریت کلمه کلیدی نوشته می‌شود و هدف فرآیندهای سئو آن است که در نتایج جستجو کلمه کلیدی هدف، محتوای مورد نظر در صدر قرار گیرد.

حال بهینه سازی محتوا که ترکیب این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو تولید گردد. اشکالی ندارد که محتوای شما طولانی شود؛ اتفاقاً محتوای طولانی‌تر به Google کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع آن صفحه وب دریافت کند. این باعث می‌شود گوگل مطمئن شود که صفحه شما یک نتیجه مرتبط برای آن کلمه کلیدی است. بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند.

تگ‌های زیرعنوان در محتوا از تگ H2 تا تگ H6 ادامه دارد که باید آن‌ها را به صورت سلسه مراتبی در محتوای خود بکار ببرید. این تگ‌ها می‌تواند چندین بار و بنابر نیاز محتوا به کار برده شود. از تگ H2 هر چه به H6 نزدیک‌تر می‌شوند از اهمیت آن‌‌ها کاسته می‌شود. تگ‌های H2 تا H6 در واقع تیترهای اصلی و فرعی محتوای شما هستند، که باید بهینه شوند. در حداقل ۵۰ درصد تگ‌‌های H2 محتوای خود، کلمه کلیدی اصلی را بکار ببرید. سعی کنید کلمات کلیدی اصلی و مرتبط را به صورت پراکنده در تگ‌های H2 تا H6 کار ببرید.

مهمترین عوامل رتبه بندی سایت ها از نظر سئو

مجله خبری سئو چیست؟ اگر در دنیای بازاریابی دیجیتال به‌تازگی فعالیتتان را شروع کرده باشید، احتمالاً با واژه‌ای به نام «سئو محتوا» بارها و بارها مواجه شده‌اید. طبق تحقیقات HubSpot، وبسایت هایی که به صورت متداول تولید محتوا می کنند، نسبت به وبسایت هایی که این کار را انجام نمی دهند، 350 درصد ترافیک بیشتری دریافت می کنند. اما آدرس‌های انگلیسی برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی جالب‌تر خواهند بود.

زامبی پیج ( Zombie Page ) چیست؟

لینک‌گذاری داخلی برای گذار میان صفحات اساسی وبسایت خودتان یک ضرورت است. برای نمونه در همه مطالبی که در بلاگ یکتانت می‌بینید همه مطالب به طور دقیقی به مطلب مرتبط دیگری از بلاگ لینک شده‌اند. توضیحات متا بخشی از محتوای شماست که در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو دیده می‌شود. البته توضیحات متا را باید خودتان بنویسید؛ وگرنه گوگل خودش بخشی از مطلب شما را در توضیحات متا نشان خواهد داد.

  • بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد.
  • از تگ H2 هر چه به H6 نزدیک‌تر می‌شوند از اهمیت آن‌‌ها کاسته می‌شود.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • شما ممکن است عکس‌هایی از نمای نزدیک، از آسمان، گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری داشته باشید.
  • ما درآکادمی دیجیتال مارکتینگسعی میکنیم به صورت روزانه محتوا آموزشی رایگان برای شما در بخش بلاگ قرار دهیم.
  • اکثر فاکتورهای سئوی تکنیکال مربوط به کل سایت است که باید مورد بررسی قرار گیرد و یکی از نکات مهم آن این است که قبل از اینکه شروع به بهینه سازی محتوا کنید باید محتوای خود را خالص کنید.

پس به صورت جدا نمیتوان فقط با گوگل ترند موفقیتی در جستجوی کلمات کلیدی به دست آورد. آموزش‌های رایگان ما شامل مقالات، پادکست و فیلم‌های آموزش سئو است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است.

از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید. تقریباً هر کسی می‌داند که از کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان و تگ‌های هدینگ و به‌خصوص H1 استفاده کرد. در مرحله بعدی کلمه کلیدی شما حتماً باید در پاراگراف اول مقاله‌تان وجود داشته باشد و در پاراگراف‌های بعدی نیز به‌صورت طبیعی و اصولی تکرار شود.

كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. مثلا در تولید محتوای متنی اشتباهات املایی زیادی امکان داره وجود داشته باشد که شما باید در مرحله بهینه سازی اون‌ها رو برطرف کنید یا در محتوای ویدیویی باید قسمت‌های اضافی ویدیو را کات کنید. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد. ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم. سئو محتوا موجود در سایت ، یا (از همان ابتدا) تولید محتوا بر اساس اصول سئو یکی از کارهای مهمی است که باید در سئو سایت مورد توجه ویژه قرار بگیرد و سئو یک پروسه ادامه داره. سئو سایت را امروزه می توان یکی از اصلی ترین دغده های تمامی افرادی دانست که به انحاء مختلف مشغول به فعالیت در دنیای وب هستند.

الگوریتم‌های گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید. عوامل بسیار زیادی بر رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو موثر هستند. برخی از این عوامل مربوط به داخل سایت ما (on-Page) هستند و برخی از آنها به عوامل خارج از سایت ما (off-Page) مربوط می شوند. اگه هم صاحب کسب‌وکار باشی، می‌تونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره! دیگه سر درمیاری رقیبت داره چیکار می‌کنه، چه محتوایی به دردت می‌خوره و فروشت رو بیشتر می‌کنه… خلاصه بگم؛ دیگه پولت رو برای تولید محتوا دور نمی‌ریزی و درست و به جا هزینه می‌کنی.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار