سئو محتوا Content Seo چیست؟ + آموزش سئو محتوا مهدی عراقی-سئو

پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مجله خبری سئو مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند. Google Trends به شما نشان می دهد کدام کلمات کلیدی در هر زمان پر سرچ هستند.

تکنیک هایی برای افزایش تعامل کاربران با محتوای سئو شده

من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم. من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. داخل قسمت سرچ کنسول اشاره‌ایی بهش شده میتونید در اون بخش‌ها ببینید. یا مثلا یک فاصله 20 ثانتی از صفحه سفید باشد ، وقت شما بی خود و بی جهت بدون اینکه سودی ببرید از دست میرود. عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد. زامبی پیج به صفحاتی از سایت شما هستند که هیچ ترافیکی ندارند.

بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند. برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است. در بحث محتوای سئو شده، کیورد ریسرچ قدم اصلی و اساسی است، موفقیت در این مرحله باعث می‌شود محتوای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد به همین خاطر از ابزارها و روش‌های زیر به‌خوبی استفاده کنید.

در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید. اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید.

معرفی 16 بخش ضروری در آموزش تولید محتوای سئو شده

پس از این که عنوان اصلی شما تگ H1 دریافت کرد، دیگر نباید از این تگ استفاده کنید. سایر تگ‌های مقالات یا همان ساب‌هدینگ‌ها به ترتیب از H2 تا H6 نوشته می‌شوند. با این حال چیزی که در تولید محتوا بر اساس سئو مهم است، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در تگ H2 است.

انواع تولید محتوا متنی، گرافیکی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی، تولید محتوای اینستاگرام، تولید محتوا یوتیوب، و … برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. موجود در نتایج جستجوی گوگل از دیگر کلمات کلیدی مورد استفاده برای تولید محتوای سئو شده میباشند.

  • بهترین شرکت طراحی گرافیک هم اکنون در خدمت شما هموطنان می باشد.
  • امیدوارم منظورتون رو به درستی متوجه شده باشم و پاسخ مناسبی داده باشم.
  • بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است.
  • محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد.
  • سئو محتوا یکی از اقدامات مهم و کلیدی در پروژه‌های سئو و افزایش ترافیک سایت است که ظریف کاری و دقت زیادی نیاز دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با