سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-سئو

یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد.

  • اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد.
  • محتوای شما باید ساختار درستی داشته باشد تا کاربر خیلی راحت متن را بخواند و به سوالاتش جواب داده شود.
  • از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم.
  • البته اگر این کار میسر نشد مشکلی نیست اما حتما در 100 کلمه ابتدایی محتوا باید کلمه کلیدی اصلی وجود داشته باشد.
اینفوگرافیک‌ها چیزی بین تصاویر و ویدئو هستند، چون نسبت به یک عکس، اطلاعات و جذابیت بیشتری دارد اما اطلاعات و جذابیت آن نسبت به ویدئو کمتر است. متن توضیحات را از متن مقاله کپی نکنید و توضیحات جدیدی بنویسید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است.

پر واضح است که تمامی افراد و تیم هایی که در زمینه تولید محتوا، سئو سایت، طراحی گرافیکی سایت، و … فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار. برای اینکه بتوان بر این امر صحه گذاشت که یک تیم به عنوان بهترین تیم تولید محتوا شناخته می شود می بایست رزومه و کار های قبلی را مورد بررسی دقیق داد تا هیچ شکی در این زمینه باقی نماند.

چگونه استراتژی بهینه سازی محتوا را توسعه دهیم؟

از دیدگاه من اولین قدم برای یادگیری سئو، اینه که بفهمیم که سئو تریک و ترفند نیست؛ سئو مسیر میانبر نداره و برای رسیدن به موفقیت در موتورهای جست‌و‌جو، به استراتژی، تکنیک‌های اثبات شده و خلاقیت نیاز داریم. محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان از آن برای استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ پاسخ این سوال ساده… به دنبال ایده های تولید محتوا می گردید؟ در جای درستی هستید! در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید.

برای چیدن ساختار درست، عنوان اصلی محتوا را با تیتر یک (تگ H1)، تیترهای اصلی را با تگ H2 و زیر شاخه‌های آن‌ها را با H3، H4 و… تولید محتوای بدون سئو مثل این است که شما بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را برای برای مغازه‌تان بیاورید ولی آن‌ها را در انبار نگهدارید و مشتری شما هیچوقت نبیند. پيشنهاد ميكنم كه فرآیند تولید محتوای سایت خود را هرچه سریع تر آغاز کنید، حتي اگر شما تنها كسي هستید كه اين كار را انجام مي دهد.

انتخاب کلید واژه هدفمند

منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید.

شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد. محتوای سئو شده، باید در درون خود لینک‌های داخلی مرتبط و مفید داشته باشد. شما با لینک‌های داخلی با کیفیت و مرتبط، کاربر و موتورهای جستجو را به صفحات مرتبط جهت اطلاعات آموزشی بیشتر هدایت می‌کنید. شما هم بارها با جمله محتوا پادشاه است روبرو شدید؟ اگر محتوا را پادشاه بدانیم سئو محتوا، لشگر محافظ این پادشاه خواهد بود.

بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید. به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی مجله خبری سئو هستند. نه اینکه تولید محتوا را متوقف کنید، بلکه سرعت تولید محتوا را کاهش و آپدیت محتوا را افزایش دهید. روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با