سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-سئو

ما در آکادمی فرین ، در همان ابتدای شروع انجام سئو سایت ، به بررسی وضعیت سئو آن سایت میپردازیم. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید. گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد.

۷. کلیدواژه هدف در پاراگراف اول

توجه به استانداردهای گوگل و نوشتن بر اساس نیاز کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر در این مطلب در شش گام کلیدی به مهم‌ترین نکات و استانداردهایی پرداختیم که در تولید محتوا سئو شده دارای اهمیت هستند و با رعایت پیش نیازهای ذکر شده، می‌توان یک محتوای خوب نوشت. اگر می‌خواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. برای اینکه بدانید منظور از تولید محتوای سئو شده چیست، ابتدا باید مفهوم سئو و اصول آن در نویسندگی را بدانید.

آموزش سئو سایت موزیک و دانلود آهنگ (راهنما جامع) +

بنابراین اگر به‌دنبال آموزش سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید. در یکی از مقاله‌هایی که یکی از برترین سئوکارهای دنیا نوشته بود، با یک جمله عجیب مواجه شدم. به نظر وی استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان مهمترین فاکتور در On-Page سئو بود.

محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود. این کار کمی زمان‌بر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه می‌آورد. خوانندگان مطالب مجله خبری سئو شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند). حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اهمیت انکرتکست یا anchor text در سئو محتوا

سئو تولید محتوا کار خیلی پیچیده‌ای نیست، فقط کافیست که 16 فاکتور را در تولید محتوای متنی خود به کار ببرید که این فاکتورها به شرح زیر است. سئو محتوا به مجموعه فاکتورهایی گفته می شود که باعث بهتر دیده شدن محتوا از منظر موتور جستجو و همچنین کاربر می شود. این اصول به موتور جستجو کمک می کند تا درک صحیح تری از محتوا داشته باشند و رتبه بهتری برای مفهوم کلیدی آن محتوا در نظر بگیرید. کلمات کلیدی LSI اصطلاحا کلماتی هستند که ارتباط نزدیکی با موضوع محتوای شما دارند. محتوای طولانی تر به اطلاعات بیشتر گوگل درباره موضوع آن صفحه وب کمک می کند.

اینفوگرافیک یک روش عالی برای هر چه جذاب‌تر شدن محتوای شما است. اینفوگرافیک‌ها خود یکی از ابزارهای جذاب و محبوب بازاریابی محتوایی است که هم می‌تواند توجه کاربران را جلب کند و هم به صورت غیر مستقیم، امتیاز مثبت گوگل را به دنبال داشته باشد. سعی کنید در صورت امکان یک اینفوگرافیک جذاب مرتبط را طراحی کرده و آن را درون مقاله خود بگنجانید.

  • محتواى سئو شده برای هر صفحه اى از سایت كه كلمه ى كليدى خاصى را مورد هدف قرار مي دهد، استفاده می شود.
  • اگر کاربران سایت شما را دوست داشته باشند، آن وقت گوگل نیز سایتتان را دوست خواهد داشت و به آن مقام و رتبه می دهد.
  • اما به هر صورت وقتی صفحه محصولی در سایتتان ایجاد می‌کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه آن محصول را در یک دسته قرار دهید.
  • برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، می‌توانید از وب‌سایت Optimizillaکمک بگیرید.
  • گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیش‌بینی می‌کند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل می‌کند.

این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند. ارائه محتوای با کیفیت و در نظر گرفتن نیازهای کاربر جنبه دیگر سئو محتوا است. اگر هدفتان تنها رعایت نکات سئو باشد محتوای شما چیزی شبیه به تصویر زیر خواهد شد و به اصطلاح محتوای رباتی نامیده می‌شود. از دید کاربران، سئو محتوا به معنی فراهم کردن محتوای با کیفیت به صورت مستمر است، به گونه‌ای که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد.

شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. طراحی گرافیکی سایت یکی از خاص ترین نمونه خدماتی ست که تمامی صاحبان کسب و کار و فعالین در دنیای وب به آن احتیاج داند. بهره گیری از تجربیات یک تیم متخص در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشید برای تمامی افراد. طراحی گرافیکی سایت، خدمات گرافیک و طراحی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای، خدمات گرافیکی، سفارش طراحی گرافیک، و … بهترین شرکت طراحی گرافیک هم اکنون در خدمت شما هموطنان می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار