سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا رادزاد-سئو

پس از این که عنوان اصلی شما تگ H1 دریافت کرد، دیگر نباید از این تگ استفاده کنید. سایر تگ‌های مقالات یا همان ساب‌هدینگ‌ها به ترتیب از H2 تا H6 نوشته می‌شوند. با این حال چیزی که در تولید محتوا بر اساس سئو مهم است، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در تگ H2 است.

  • شما نباید همین طور بدون برنامه شروع به تولید محتوا کنید؛ شما باید یک برنامه را مبتنی بر مجموعه کلمات کلیدی خودتان مشخص کنید و تلاش کنید از همان ابتدا، خودتان را برای موفقیت آماده کنید.
  • از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد.
  • تولید محتوا می تواند کارخانه ای عظیم را برای شما بسازد که با تولید محتوای آموزشی ثروتمند شوید.
  • بنابراین، تعیین هدف جستجو در سئو محتوا، بسیار اهمیت دارد.
بهینه سازی محتوا، اصطلاحی است که اگر در حوزه بازاریابی محتوا و اینترنتی فعالیت کرده باشید، حتما نام آن را شنیده اید. در این مقاله آموزش سئو قصد داریم که در خصوص بهینه سازی محتوا و هر آنچه که هر شخصی باید در رابطه با آن بداند را بیان کنیم. بهینه سازی محتوا یا مجله خبری سئو شامل تکنیک ها و فرایند هایی است که باعت بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود. درست است که برای کسب رتبه در موتور جستجو به محتوایی عالی نیاز دارید، ولی این محتوا باید جوری نوشته شود که گوگل هم سریع آن را شناسایی کند و به دست کاربر برساند.

لینک سازی لایه ای بصورت طبیعی+ ویدیو

اگر می‌خواهید یک محتوای سئو شده داشته باشید که هم مورد توجه کاربران قرار گیرد و هم امتیاز مثبت را از گوگل به همراه داشته باشد، استفاده از تصاویر و ویدیو را فراموش نکنید. تصویری که در هر بخشی از محتوا قرار می‌دهید، باید با آن بخش هماهنگی داشته باشد و به نوعی توصیف‌کننده یا تکمیل‌کننده متن باشد. محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند. یک راه کاربردی این است که به پست‌های قبلی خود بروید و آن‌ها را به مطالب جدید خود لینک بدهید. همچنین می‌توانید لینک‌ها را به صفحات داخلی مشخصی در وبلاگ خود مرتبط کنید. لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد.

من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم. من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. داخل قسمت سرچ کنسول اشاره‌ایی بهش شده میتونید در اون بخش‌ها ببینید. یا مثلا یک فاصله 20 ثانتی از صفحه سفید باشد ، وقت شما بی خود و بی جهت بدون اینکه سودی ببرید از دست میرود. عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد. زامبی پیج به صفحاتی از سایت شما هستند که هیچ ترافیکی ندارند.

محتوای سئو شده چیست؟

نکته مهم این است که شما تنها به محتواهای بالا محدود نیستید و می‌توانید هر خلاقیتی از خودتان به خرج بدهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید از آن برای سئو تولید محتوا استفاده کرده و رتبه و ترافیک سایت خود را بهبود دهید. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری بیشتر در زمینه سئو، مقاله آموزش جامع و رایگان سئو پیشرفته را بخوانید. در نظر داشته باشید همانطور که گوگل، کپی کردن متن از سایر سایت‎‌ها (بدون درج منبع) را ممنوع اعلام کرده، استفاده از تصاویر تکراری نیز می‌تواند تاثیر منفی در سئو محتوا داشته باشد. بهتر است تصاویر و ویدئویی اختصاصی و طراحی شده استفاده کنید و یا تصاویر سایر سایت‌ها را با تغییرات گرافیکی منتشر کنید.

این مطالب را هم حتما بخوانید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار