آموزش سئو محتوا به صورت کامل و حرفه ای️-سئو

یا متن های عمومی مانند “لپ تاپ های ارزان دارای رتبه برتر” یا “اینجا کلیک کنید” خودداری کنید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید. اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر بخواهید یک بلاگ با موضوع دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کنید. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید.

آموزش سئو سایت ورزشی (راهنما جامع) +

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، پس از تعیین عنوان، می‌توانید بر روی دکمه “ویرایش” در سمت راست لینک خود کلیک کنید. این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد. می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید. سلام جناب حسینی عزیز با توجه به آپدیت های اخیر گوگل اپدیت محتواهای قدیمی در بالا بردن جایگاه کلمات کلیدی آنها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

این نوع لینک ها فقط خوانندگان را از بین می برند و می تواند منجر شوند که موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه کنند. هر صفحه از وب که به شما لینک می دهد یک”رای” سایت مجله خبری سئو شما محسوب می شود، که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید.

تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند. آنها می‌خواستند تا جایی که می‌توانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند. بنابراین، از لینک‌دادن به مطالب بیرون ترسی نداشته باشید. اگر مطلبی را از منبعی نقل‌قول می‌کنید، به آن لینک بدهید. فقط مراقب باشید منابعی که به آنها ارجاع می‌دهید، معتبر باشند. ضمن این باید تعادل را نیز رعایت کنید و هرجا به راستی نیاز بود و به درک ارتباط منابع کمک می‌کرد لین خارجی بدهید و در این زمینه بی‌مهابا عمل نکنید.

بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا شامل تکنیک ها و فرایند هایی است که باعت بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید.

  • کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
  • وقتی در مورد موضوعی صحبت می‌شود، می‌توانید زبان به کار گرفته شده توسط مخاطبان آن موضوع را شناسایی کنید و در مطالب خود استفاده کنید.
  • برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد.

اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد! حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار