محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا-سئو

برای تولید محتوا به‌ویژه محتوای متنی روش‌های مختلفی وجود دارد. خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند. خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد.

حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی در URL آن استفاده شده است. اگر از عنوان محتوای خود در URL استفاده کنید اینکار خیلی دشوار نخواهد بود. محتوایی است که بصورت طبیعی در عناوین آن از کلمات کلیدی استفاده شده است.

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟

در واقع گام پنجم شامل مواردی است که بیشتر به زیربنای فکری نویسنده برمی‌گردد و در تهیه محتوای سئو شده نقش ویژه دارد. برای مثال نویسنده باید برای مخاطب بنویسند و تلاش نکند غیرواقع بینانه یا کمال گرایانه به دنبال اصول سئو باشد. برای مثال در این مقاله کلمه کلیدی به دو عبارت مختلف (محتوای سئو شده، سئو محتوا) در عنوان اصلی تکرار شده است. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. تولید و بازاریابی محتوا برای سایت به منظور افزایش ترافیک و فروش سایت بسیار مهم است. آموزش تولید و سئو محتوا برای کسب رتبه در گوگل برای سایت شما نقش کلیدی دارد.

ما در فارس محتوا، با تیمی متشکل از افرادی متخصص در زمینه سئو، می‌توانیم شما را در تولید محتوای سئو شده و منحصر به فرد برای سایتتان یاری کنیم. متخصصان ما بر رعایت اصول سئو در محتوا کاملاً واقف هستند. تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند. آدرس‌ URL صحیح و بهینه هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو مفید است. URL باید کوتاه و بهینه باشد و حاوی کلمه کلیدی اصلی بوده و بتواند موضوع محتوا را مشخص کند. URL نباید خیلی طولانی و حاوی کلمات ربط و اضافه باشند و می‌تواند به صورت فارسی یا انگلیسی درج شود.

فرآیند تولید محتوا، طراحی گرافیکی و سئو توسط تیم سئو محتوا

گوگل نیز صراحتا اعلام کرده است که محتوا مهمترین بخش برای موفقیت در SEO است. محتوا یکی از سه فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه دهی محسوب می شود. بی صبرانه منتظرم تا پست بعدی وبلاگ شما را در بالای نتایج جستجو ببینم. همچنین به مخاطبان شما کمک می کند محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر از اطلاعات بشناسند. بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد.

یکی از فاکتورهای مهم در سئو تولید محتوا، بهینه‌سازی عنوان اصلی محتوا می‌باشد. منظور از عنوان اصلی محتوا، همان عنوانی است که با تگ h1 مشخص می‌شود. هر صفحه از سایت فقط یک تگ h1 دارد که در آن، عنوان اصلی محتوا قرار می‌گیرد. نکته مهم این است هر صفحه نمی‌تواند بیشتر از یک تگ h1 داشته باشد و همچنین تگ‌های h1 صفحات مختلف سایت نباید یکسان بوده و تکراری باشند.

به طور مثال، اگر کاربری در گوگل سرچ کند، دستور پخت کیک هویج، نمی خواهد راجع به تاثیر هویج بر سلامتی بداند، می خواهد شما نحوه پختن آن کیک را به او آموزش دهید. بنابراین، تعیین هدف جستجو در سئو محتوا، بسیار اهمیت دارد. حال، منظور از آموزش سئو محتوا، یعنی بتوانیم محتوایی تولید کنیم که برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه شده باشد. به عبارت دیگر، محتوای سئو شده، محتوایی است که با هدف جذب ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو تولید می شود. برای بازاریاب‌های محتوا این بدین معنی است که روش‌های قدیمی سئو باید کاملا کنار گذاشته شده و تمرکز را بر بهینه‌سازی محتوا و دسته‌بندی موضوعات گذاشت، به نحوی که به بهترین شکل نیازهای کاربر پوشش داده شود. همه ما می‌دانیم که محتوا پادشاه است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو همچنان اهمیت زیادی دارد که در درازمدت ثمره آن را خواهید دید.

شاید عزیزانی که موضوع تولید محتوای سئو شده چیست را دنبال میکنند، بخواهند بدانند محتوای سئو شده چگونه میتواند بر روی سرعت یک سایت تاثیر گذار باشد. در واقع محتوایی سئو شده است که تصاویر، ویدئو و فایل های صوتی که درون آن قرار داده می شوند، توسط ابزارهای مناسب کم حجم شده باشند. به ازای هر 200 الی مجله خبری سئو 300 کلمه بهتر است یک سر تیتر در متن ایجاد شود. البته اگر موضوعی طولانی شود و بین دو سر تیتر 400 کلمه شود نیز از نظر سئو مشکلی ندارد. بهتر است کلمه کلیدی اصلی یا کلمات کلیدی مرتبط در ابتدای سر تیتر بیایند، البته اگر در وسط یا انتهای سر تیتر بیایند نیز از نظر سئو مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.

تحقیق کلمات کلیدی از مهمترین و با اولویت ترین قسمت ها در فرآیند سئو محتوا است و روش ها و ابزارهای متفاوتی دارد . سئو مجموعه فعالیت هایی است که به طور خاص با موتورهای جستجو مانند گوگل صحبت می کند تا به آن ها بگوید که پست شما شایستگی قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج موتور جستجو را دارد . هیچ چیز بدتر از یک پست با محتوای عالی ولی ساختار و قالب ضعیف نیست. برای بهینه سازی تیتر یا عنوان محتوا، نکات متعددی وجود دارد.

  • این یک نکته مهم است که یک عنوان پر از کلمات، اغلب گیج کننده است.
  • این اصول به موتور جستجو کمک می کند تا درک صحیح تری از محتوا داشته باشند و رتبه بهتری برای مفهوم کلیدی آن محتوا در نظر بگیرید.
  • اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد.
  • پاراگراف پایانی این محتوا مجموعه چند ویدیو آموزشی در رابطه با سئو داخلی است که بخشی از آن به سئو محتوا پرداخته و در ادامه باقی موارد سئو داخلی را هم توضیح میدهد.
  • استفاده از کلمات مترادف در سئو محتوا می‌تواند از تکرار بیش از حد کلمه کلیدی و خوانایی بد محتوا جلوگیری کند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار