وبین سئو بروزترین مقالات عملی آموزش تولید و سئو محتوا دیجیتال-سئو

در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. با انتشار یک راهنمای طولانی در سایت، نباید انتظار افزایش فالوور در اینستاگرام را داشته باشید. یک ویدیوی جذاب و آموزشی قطعا بر افزایش تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام تاثیر بیشتری می‌گذارد. به‌عنوان‌مثال، سئو محدود و فنی‌تر ولی بازاریابی محتوا گسترده و جامع‎تر است.

شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند مجله خبری سئويتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. در اينجا قرار است به روش هاي كاربردي و متفاوت براي توليد محتوای سئو شده اشاره كنم. این کار کاملاً اشتباه است چراکه، ممكن است يک كلمه ى كليدى میزان سرچ بالایی نداشته باشد، اما شاید بتوان از این کلمات، جملات مختلفی ساخت که به درد کاربران بخورد و باعث شود که آنها به مشتری تبدیل شوند.

  • محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است.
  • از این جهت، توضیحات متا می‌تواند نرخ کلیک را افزایش دهد.
  • البته در این مقاله، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا، خیلی صحبت نمی شود و فقط تعریف کلی آن بیان می شود.
  • اشکالی ندارد که محتوای شما طولانی شود؛ اتفاقاً محتوای طولانی‌تر به Google کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع آن صفحه وب دریافت کند.
  • اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد.

باید به کمک این ابزارها، موضوعات پوشش داده شده توسط رقبایتان را بررسی کنید تا اگر چیزی را از قلم انداخته‌اید، هرچه زودتر آن موضوع را نیز به محتوایتان اضافه کنید. این پروسه می‌تواند روی محتوای موجود انجام گیرد و یا برای شکاف‌های موجود، صفحات و نوشته‌های جدید ایجاد شود. ابزارهای تجاری نظیر SEMRUSH و Ahref به شما کمک می‌کند اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص متوسط تعداد کلمات موجود در صفحات برتر و یا ساختار لینک‌های داخلی و خارجی این صفحات به دست آورید. تنها راه برای استفاده از کلمات کلیدی این است که شما آن‌ها را به‌صورت استراتژیک در محتوای خود به‌کارگیرید. در طول متن و به فراخور نیاز در وسط متن هم تکرار کلمه کلیدی از اهمیت زیادی برخوردار است . سئو محتوا به تنهایی کافی نیست و باید موارد و نکات مهمی در قبل و حین نگارش رعایت شود.

محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. هر مجموعه و کسب و کاری که برای بازاریابی رو به استفاده از روش‌های کانتنت مارکتینگ می‌آورد، به تولید محتوای… طبق گفته جان مولر الگوریتم‌های گوگل بیشتر به اورجینال بودن، کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوا توجه می‌کنند. البته مشاهدات و بررسی‌های مختلف توسط مجموعه‌های مختلف به اعداد مختلفی نظیر حداقل ۲۴۰۰ و ۲۰۰۰ کلمه رسیده‌اند.

پرسش‌های متداول درباره سئو و بهینه سازی محتوا

وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو شناسایی و نمایش داده شود. فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد. رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود.

راستی قبل از نوشتن محتوا حتماً رتبه‌های اول گوگل در آن کلمه را چک کنید تا بتوانید کاملتر و با کیفیت تر از آن بنویسید. اگر سوالی دباره سئوی محتوا دارید حتماً در قیمت کامنت همین مقاله بپرسید. محتوای شما باید ساختار درستی داشته باشد تا کاربر خیلی راحت متن را بخواند و به سوالاتش جواب داده شود.

اصول سئو سایت فروشگاهی (10 نکته کاربردی)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار